وب سایت خود را همین امروز بساز

با دسکتو رایگان شروع کنید و همه ابزارها و خدمات مورد نیاز برای شروع، اداره و رشد کسب و کار خود را کشف کنید.
سایت ساز دسکتو

چرا یک فروشگاه‌ساز آنلاین ارزش سرمایه‌گذاری را دارد؟

تیم تولید محتوا دسکتو
چرایکفروشگاه‌سازآنلاینارزشسرمایه‌گذاریرادارد؟

 

در اینجا برای اینکه چرا پلتفرم های فروشگاه ساز ارزش سرمایه گذاری را دارند، هفت دلیل وجود دارد.

اگر صاحب یک کسب‌وکار، یا یک فریلنسر، یا یک خلاق و غیره هستید، و اگر هنوز وب‌سایتی برای خود ندارید، بخش عظیمی از درآمدهایی که می توانستید کسب کنید را از دست داده‌اید. هرکسی که فقط یک روز در قرن بیست و یکم زندگی کرده باشد، اهمیت وب سایت‌ها و اینترنت را به شما خواهد گفت، و با این حال، تعداد زیادی از کسانی که می‌توانند از فروش آنلاین بیشترین بهره را ببرند، هنوز وبسایت فروشگاه آنلاین خود را احتمالا بنابر کمبود اطلاعات فنی، ایجاد نکرده‌اند. حالا دیگر به لطف ظهور یک نرم‌افزار خوب در بازار، این بهانه دیگر در بین صاحبان کسب و کار وجود ندارد: فروشگاه ساز آنلاین.

فروشگاه ساز آنلاین چیست
فروشگاه ساز آنلاین چیست؟

فروشگاه ساز آنلاین دقیقاً همان چیزی است که از اسمش مشخص است. این پلتفرمی است که می توانید از آن برای ایجاد وب سایت خود استفاده کنید. احتمالاً نام هایی مانند Desketo، WordPress، Weebly و Squarespace را شنیده اید. این ها همه پلتفرم های حرفه ای فروشگاه ساز هستند که میلیون ها نفر در سراسر جهان برای ساخت وب سایت های خود به آن ها اعتماد می کنند و از آن ها استفاده می کنند.
آیا یک وب سایت ارزش سرمایه گذاری و پول خرج کردن را دارد؟
سرمایه‌گذاری در یک فروشگاه ساز آنلاین قطعاً ارزشش را دارد، اما ابتدا ذکر این نکته ضروری است که هر پلتفرم، نرم‌افزار یا شخصی که یک وب‌سایت می‌سازد نیز ارزش سرمایه‌گذاری و پرداخت هزینه را دارد، زیرا نکته اصلی این است که شما در واقع در حال ساختن فضایی برای خود و فروشگاهتان در اینترنت هستید.
ممکن است فکر کنید که فضای اینترنت خیلی شلوغ است و وقتی می‌گویید میلیون‌ها نفر دیگر احتمالاً در حال انجام کاری هستند که می‌خواهید انجام دهید، درست می‌گویید، اما این بدان معنا نیست که شما نمی‌توانید با وبسایت خود بدرخشید.
شبکه های اجتماعی فوق‌العاده هستند و بسیاری از کسب‌وکارها به‌عنوان کسب و کار های اجتماعی شکوفا می‌شوند، اما هنوز نیاز زیادی به وب‌سایت‌ها وجود دارد. اول اینکه وقتی شخصی نام فروشگاه شما را می شنود، اولین کاری که قرار است انجام دهد این است که شما را در گوگل جستجو کند. یک وب‌سایت گنجایش زیادی برای ارائه محصول دارد، بنابراین می‌توانید به صورت واقعی برای فروش خدمات و محصولات خود از آن استفاده کنید.
اینطور فکر کنید که: مردم برای تعامل با مشتری و بررسی کار یک فروشگاه، به پروفایل های شبکه های اجتماعی مراجعه می کنند، اما آن ها همیشه اول به یک وب سایت می روند تا دقیقاً بفهمند که فروشندگان یک وبسایت چه کسانی هستند و چه می کنند.

بهترین راه برای ساخت یک وب سایت چیست
بهترین راه برای ساخت یک وب سایت چیست؟

اکنون که متوجه شدیم چرا داشتن یک وب سایت بسیار مهم است، زمان آن رسیده است که به این موضوع کوچک بپردازیم که بهترین راه برای انجام کارهای مربوط به ساخت یک وبسایت چیست. این موضوع به طور گسترده ای پذیرفته شده است که فروشگاه ساز ها بهترین راه برای ایجاد یک وبسایت هستند و حتی برنامه نویس های حرفه ای نیز برای میزبانی(هاستینگ) از سایت هایی که می سازند به نرم افزار های فروشگاه ساز متکی هستند.
اگر به دنبال یک وب سایت پر زرق و برق هستید، یک برنامه نویس ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد. همانطور که گفته شد، اگر به تازگی شروع به کار کرده اید، یا اگر می خواهید وب سایت شما عالی به نظر برسد و عملکرد خوبی داشته باشد، اما خیلی زرق و برق نداشته باشد، یک فروشگاه ساز همان چیزی است که شما نیاز دارید.
دلایل زیادی وجود دارد که چرا برای ایجاد یک کسب و کار، پلتفرم های فروشگاه ساز ارزش سرمایه گذاری را دارند. در اینجا تعداد کمی از این دلایل ذکر شده اند.

1. استفاده از این فروشگاه ساز ها آسان است

اول و مهمتر از همه، استفاده از فروشگاه ساز ها، فوق العاده آسان است. شما به راحتی می توانید بدون هیچ دانش قبلی یا توانایی کدنویسی یک وب سایت بسازید. این نرم افزار شامل تمامی بخش های فنی پشت پرده، برای ایجاد یک وبسایت می شود و تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که کاری کنید تا ظاهر سایت شما خوب به نظر برسد. این کار هم زیاد طول نمی کشد!
افراد مختلف در سراسر این صنعت کار خود را به خوبی انجام می دهند، به طوری که اکثریت فروشگاه ساز ها از کاربران می‌خواهند که کاری جز انتخاب یک قالب و استفاده از رایانه خود برای جابجایی پست ها، انجام ندهند.
کاربر هیچ یک از مراحل مربوط به ساخت سایت را نمی بیند، و حتی نیازی هم ندارد بداند که کد چیست. تنها چیزی که کاربران باید بدانند این است که چگونه ماوس خود را حرکت دهند و گزینه های مورد نظر خود را از یک لیست انتخاب کنند. این مورد در مورد وب سایت هایی نمی باشد که از ابتدا توسط فروشگاه ساز ها، ساخته شده اند. اگر می‌خواهید تغییراتی ایجاد کنید، احتمالاً نیاز به کدنویسی دارند. اگر درباره کد نویسی چیزی نمی‌دانید، یا اگر وسط راه، برنامه نویس شما را ترک کند، ممکن است در وضعیت بدی گیر کنید.
این مشکلات در استفاده از یک فروشگاه ساز اتفاق نمی افتد. می‌توانید مطمئن باشید که حتی با داشتن دانش اولیه، می‌توانید یک وب‌سایت حرفه‌ای و کاملاً کارآمد را ایجاد کنید که نشان‌دهنده فروشگاه شما در بهترین حالت باشد – و نیازی به استرس در مورد فرآیند یا یادگیری 30 مهارت جدید برای ساخت آن ندارید!

2. مقرون به صرفه تر است

ساخت یک وب سایت رایگان نیست، اما نیازی به هزینه خیلی زیادی نیز ندارد. برنامه نویس ها در زمینه ساخت فروشگاه خیلی حرفه ای هستند، اما ممکن است مبلغ زیادی را برای ساخت یک فروشکاه اینترنتی دریافت کنند. برای کسب‌وکارهای کوچک یا کسانی که به دنبال اولین ورود خود به دنیای دیجیتال مارکتینگ هستند، دلیلی وجود ندارد که برای ساخت یک وب‌سایت بیش از حد هزینه کنند.
فروشگاه ساز ها معمولاً بسیار ارزان‌تر از برنامه نویس ها هستند و قیمت‌های فروشگاه ساز ها نیز به صورت پیش فرض و قراردادی است. با برنامه نویس ها، شما باید نه تنها برای طراحی، ساخت و ویژگی های وب سایت، بلکه برای نیروی کار نیز هزینه هایی را پرداخت کنید. شما نیازی به پرداخت هزینه های زیاد با فروشگاه ساز ها ندارید و این فروشگاه ساز ها به طور بالقوه خرج زیادی روی دست شما نمی گذارند. 
همیشه برخی از امکانات وجود خواهند داشت که خیلی ویژه(پریمیوم) هستند و هزینه بیشتری نیز دارند، اما همه ی قیمت‌ها از قبل تعیین می‌شوند، و اکثر فروشگاه ساز ها به شما اجازه می‌دهند هزینه را به اقساط ماهانه تقسیم کنید تا به تقسیم هزینه کمکی کرده باشند. هنگام کار با برنامه نویس ها، احتمالاً باید هر زمان که نیاز به ایجاد تغییرات دارید، هزینه ای را بپردازید. این در مورد فروشگاه ساز ها صدق نمی کند، بلکه باعث صرفه جویی در پول شما و حفظ بودجه شما می شود تا این پول را در جای دیگری برای کسب و کار خود خرج کنید.

3. زمان انجام پروژه خیلی کوتاه تر است

اگر ساخت سریع و سرعتی یک وب سایت چیزی است که به دنبال آن هستید، یک فروشگاه ساز آنلاین همان چیزی است که شما نیاز دارید. شما می توانید تمام کارها را خودتان با سرعتی که در نظر دارید، انجام دهید و بخش زیادی از دردسر ها و مسائل مربوط به زمان را کاهش دهید. ممکن است الان تعجب کنید که چگونه استفاده از یک فروشگاه ساز سریعتر است.
در مرحله اول، هنگامی که به یک شرکت فروشگاه ساز مراجعه می کنید، باید دقیقاً آنچه را که می خواهید و به دنبال آن هستید، را تعیین کنید. این معمولاً بخش از فرایند ساخت فروشگاه است تا زمانی که فروشگاه ساز ها اطلاعات کافی برای ایجاد یک وبسایت در اختیار داشته باشند.
می‌توانید انتظار داشته باشید که بخش های مختلف سایت، حداقل یک هفته طول بکشد تا کنار هم قرار گیرند، و سپس حداقل یک یا دو ساعت نیز طول بکشد تا کار ایجاد سایت به پایان برسد. سپس بخش بازخورد پروژه را خواهید داشت. در این مرحله با یک برنامه نویس، به راحتی می توانست یک یا دو ماه طول بکشد.
پس از این، برنامه نویسان به دنبال تولید نمونه های اولیه از ظاهر بخش های مختلف وب سایت خواهند بود. این ها صرفاً برای ایده های مربوط طراحی در این مرحله هستند و هنوز ساخته نشده اند. این بدان معناست که وقتی قرارداد مربوط به طرح ها را امضا می کنید، باید بیشتر منتظر بمانید تا صفحات ساخته شوند.
پس از این مرحله، وب سایت احتمالاً چند هفته تحت آزمایش فشرده قرار می گیرد که در آن برنامه نویسان به دنبال اشکالات یا مشکلات عملکردی می گردند. شما این فرصت را خواهید داشت که نظرات خود را به تیم فروشگاه ساز ها ارائه دهید و سپس آنها به دنبال اعمال تغییرات لازم خواهند بود.
اگر برنامه نویسان پر مشغله باشند، همه این کارها احتمالاً به تعویق می‌افتد، زیرا بسیاری از آن‌ها هفته‌ها یا حتی ماه‌ها در آینده تاریخ‌هایی دارند تا بتوانند مشتریان جدید را بپذیرند و کار های جدید را تکمیل کنند.
هیچ یک از این ها برای فروشگاه ساز های آنلاین، صدق نمی کنند. قالب ها از قبل تعیین شده‌اند و می‌توانید بخش های مختلف را خودتان انتخاب و شخصی سازی کنید، بنابراین برنامه نویسان را حذف کنید. علاوه بر این، هیچ تستی لازم نیست زیرا وب سایت، همانطور که گفته شد، بر اساس یک طراحی تست شده، ایجاد می شود.
همانطور که ممکن است شش ماه طول بکشد تا یک وب‌سایت کامل را از یک برنامه نویس دریافت کنید، تنها شش ساعت طول می‌کشد تا یک وب‌سایت را با استفاده از فروشگاه ساز ایجاد کنید.

قالب های طراحی شده و تست شده

4. قالب های طراحی شده و تست شده

ما به طور خلاصه به قالب‌های طراحی و تست شده اشاره کرده‌ایم، اما دلایلی برای اینکه چرا این قالب‌ها مفید هستند، وجود دارد.
اولاً، اگر شما یک طراح گرافیک یا یک هنرمند باشید، دانستن نحوه ایجاد طرح های خوب ممکن است به شما کمک کند. احتمالاً می‌دانید چه چیزی خوب به نظر می‌رسد، اما ارائه یک ایده به تنهایی و دانستن نحوه اجرای آن، کمی چالش برانگیز است.
در مرحله بعد، شما با مشکل تجربه کاربری و طراحی روبرو هستید. ممکن است چیزی روی کاغذ خوب به نظر برسد، اما اگر کاربردی نباشد، یا به هر شکلی قابل استفاده در یک وب‌سایت نباشد، می‌توانید انتظار داشته باشید که نرخ پرش بالا رفته و از لحاظ سئو لطمه ببیند.
پلتفرم‌های فروشگاه ساز توسط تیم‌هایی از برنامه نویسان، طراحان و متخصصان واقعی هدایت می‌شوند، به این معنی که قابلیت استفاده و طراحی خوب، بدون زحمت برای شما با هم ترکیب می‌شوند. قالب‌های Desketo.com  بر اساس استاندارد های گوگل طراحی شده اند، اما یک طراحی عجیب و غریب و کاملا منحصربه‌فرد که قوانین طلایی طراحی وب‌سایت را نادیده می‌گیرد، توسط این فروشگاه ساز ها انجام نمی شود.

5. برای همه قابل دسترسی است

بخش بزرگی از قابل استفاده بودن به قابل دسترسی بودن برمی گردد. همه وب‌سایت‌ها باید برای همه، از جمله افراد دارای معلولیت و/یا اختلالات بینایی، قابل دسترسی باشند، مهم نیست که در حال ساخت وب‌سایتی برای پیش‌بینی آب‌وهوا، کسب‌وکار رستورانی، کسب‌وکار نظافتی یا چیز دیگری هستید.
شما باید مطمئن شوید که وب سایت شما کاملاً در دسترس همه است. چیزهای زیادی برای فکر کردن وجود دارد، از جمله مواردی مانند متن، حروف نوشتاری قابل خواندن و استفاده از صفحه کلید. خوشبختانه، با فروشگاه ساز ها، نیازی نیست به این موضوع فکر کنید زیرا قابلیت در دسترس بودن برای همه از قبل در قالب های سایت ها، کار گذاشته شده است.

پشتیبانی 24ساعته در طول هفته از مشتری

6. پشتیبانی 24ساعته در طول هفته از مشتری

مسیر دستیابی به موفقیت به ندرت هموار است، و این برای راه اندازی یک وب سایت نیز صدق می کند. در حالی که فروشگاه ساز ها کاملاً قابل اعتماد هستند، ممکن است زمانی فرا برسد که نتوانید چیزی را بررسی کنید و به کمک نیاز داشته باشید.
فروشگاه ساز ها، بین المللی هستند، و این به این معنی است که آنها تمایل دارند به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته، حتی در تعطیلات رسمی، فعالیت کنند. برنامه نویسان خصوصی این کار را نمی کنند، بنابراین اگر در تعطیلات آخر هفته یا در عید ها، متوجه مشکلی شوید، رفع مشکل می تواند مشکل باشد زیرا ممکن است تیم در دفتر خود نباشد.
فروشگاه ساز ها برای پشتیبانی همیشگی مشتری از طریق ایمیل، شبکه های اجتماعی، از طریق یک ربات چت در سایت و حتی اگر می خواهید با یک شخص واقعی صحبت کنید، از طریق تلفن در دسترس هستند. شما می توانید مشکلات خود را برطرف کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

7. توصیه سئو

هیچ وب سایتی بدون یک استراتژی خوب SEO(بهینه سازی موتور جستجو) عملکرد خوبی نخواهد داشت. سئو یک شکل(حالت) هنری است و در حالی که تا حدودی می شود آن را می توان آموخت، اغلب بهتر است به متخصصان سپرده شود. خبر خوب این است که وقتی از یک فروشگاه ساز آنلاین استفاده می‌کنید، لازم نیست نگران استخدام یک آژانس جدا برای سئو باشید، زیرا فروشگاه ساز، اغلب پیشنهادات سئو را به شما نشان می‌دهد تا به بهترین عملکرد وب‌سایت شما کمک کند.
پس از همه ی این توضیحات، شما می خواهید که در رتبه اول گوگل باشید، درست است؟ اگر چنین است، از ویژگی های داخلی برای بهینه سازی محتوای خود و کمک به رتبه بندی بهتر استفاده کنید.
درباره Desketo.com اطلاعات بیشتری کسب کنید
پس از همه اینها، واضح است که فروشگاه ساز های آنلاین ارزش سرمایه گذاری را دارند. همانطور که گفته شد، ما درک می کنیم که احتمالاً هنوز سؤالاتی در مورد این فرآیند دارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کار Desketo.com و کارهایی که ما می توانیم برای شما انجام دهیم، لطفا با ما تماس بگیرید و ما خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم.
اگر آماده قدم برداشتن در این مسیر هستید، سرمایه گذاری کنید، همین الان شروع به ساخت وبسایت خود کنید.
 
سوالات متداول:

کدام فروشگاه ساز بهترین فروشگاه ساز است؟
هیچ پاسخ دقیقی برای اینکه کدام فروشگاه ساز بهترین است وجود ندارد زیرا به ترجیح شما و نوع وب سایتی که می خواهید بسازید بستگی دارد. برخی از فروشگاه ساز ها در محتوای خلاقانه تخصص دارند، در حالی که برخی دیگر برای فروشگاه اینترنتی و خرده فروشی بهتر هستند. برای پیدا کردن گزینه مناسب برای خود، زمان کافی را صرف بررسی هر کدام کنید.


یک فروشگاه ساز چگونه کار می کند؟
فروشگاه ساز ها معمولاً بر اساس کشیدن و انداختن ماوس(حرکت ماوس) کار می کنند. ابتدا ثبت نام می‌کنید و دامنه خود را انتخاب می‌کنید، سپس طیف وسیعی از قالب‌ها را بررسی می‌کنید و پس از آن، قالب خود را با کلیک کردن، شخصی سازی می‌کنید تا سایت شبیه به چیزی که در نظر دارید، باشد.


هزینه استفاده از یک فروشگاه ساز آنلاین چقدر است؟
هزینه استفاده از فروشگاه ساز آنلاین بسته به پلتفرمی که انتخاب می کنید، قالبی که انتخاب می کنید و ویژگی هایی که می خواهید شامل شود متفاوت است.


مزایا و معایب یک فروشگاه ساز آنلاین
مزایای یک فروشگاه سازآنلاین این است که پرسرعت، آسان برای استفاده، ارزان، امن، با ظاهری زیبا و قابل دسترس برای همه است. نقطه ضعف اصلی این فرروشگاه ساز ها، این است که آنها می توانند از نظر طراحی محدود باشند، بنابراین اگر سایتی با ویژگی های سفارشی بیش از حد می خواهید، ممکن است با مشکل مواجه شوید.

 

تیم و پلتفرم دسکتو درکنار شماست تا شما را در پیشرفت سایتتان همراهی کند.

سایت‌ساز دسکتو نیز به شما در ساخت سایتی مطابق با سلیقه خودتان خدمات ارائه می‌دهد.

دسکتو به‌طور تخصصی با پزشکان، صاحبان داروخانه‌ها، مراکز درمانی و جراحی و کلینیک‌ همکاری می‌کند.

همچنین شما می‌توانید برای ساخت سایت شرکتی و فروشگاهی در تمام حوزه‌ها دسکتو را در کنار خود داشته باشید.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره تماس بگیرید.