وب سایت خود را همین امروز بساز

با دسکتو رایگان شروع کنید و همه ابزارها و خدمات مورد نیاز برای شروع، اداره و رشد کسب و کار خود را کشف کنید.
سایت ساز دسکتو

لیست 101 داروخانه آنلاین برتر

تیم تولید محتوا دسکتو
لیستداروخانههایآنلاین

لیست داروخانه های آنلاین

داروخانه های اینترنتی، داروخانه هایی هستند که امکان خرید بدون نیاز به مراجعه حضوری را برای مصرف کننده ها فراهم آورده اند و توانسته اند نیاز آن ها تا حد قابل قبولی برطرف کنند. اگر شما به عنوان یک موسس داروخانه، برای راه اندازی سایت داروخانه خود دچار تردید شده اید، مشاهده لیست داروخانه هایی که توانسته اند از طریق فضای مجازی به درآمد و موفقیت چشم گیری برسند، خالی از لطف نخواهد بود.

 امروزه با پیشرفت روزافزون تکنولوژی در تمام دنیا، شاهد گرایش هرچه بیشتر مردم به خرید اینترنتی از سایت ها و شبکه های اجتماعی مختلف هستیم؛ این گرایش بعد از شیوع کرونا سرعت رشد بیشتری پیدا کرد و فرهنگ خرید آنلاین و عدم مراجعه حضوری به فروشگاه ها در بین مردم بسیار فراگیرتر شد.
 در این میان، داروخانه ها هم از این قافله عقب نمانده اند و با راه اندازی سایت داروخانه به مدیریت بهتر داروخانه و همچنین سودآوری بیشتر دست یافتند. بسیاری از داروخانه هایی که اجازه فعالیت شبانه روزی نداشته اند، توانستند از  طریق راه اندازی یک داروخانه اینترنتی به صورت شبانه روزی، محصولات خود را به فروش برسانند و علی رغم قرارگرفتن در شهرستان های کوچک، به سراسر کشور ارسال محصول داشته باشند و سود بالایی را نصیب خود کنند. 
   دسکتو به عنوان اولین پلتفرم تخصصی برای ساخت و طراحی سایت داروخانه، توسط تعدادی از نخبگان کشور طراحی شد و هم اکنون همه  داروخانه هایی که به فکر افزایش درآمد و راه اندازی داروخانه آنلاین خود هستند، می توانند در کمتر از چند ساعت داروخانه اینترنتی خود را با استفاده از دسکتو راه اندازی کنند و همچنین از لحاظ کیفیت، امنیت، به روزرسانی و سایر امکانات طراحی سایت آسوده خاطر باشند و بدون نگرانی از مسائل فنی و زیرساختی وبسایت تنها بر روی رشد و توسعه کسب و کار متمرکز شوند.
 داروخانه های آنلاین یکی از پرفروش ترین و همچنین کاربردی ترین سایت هایی هستند که باعث شده اند مردم از رفت و آمدهای غیرضروری به داروخانه خلاص شوند، به سرعت سفارش خود را ثبت نماید و درب منزل تحویل بگیرد؛ از طرفی برای موسس داروخانه، فروش آنلاین  سود خوبی را به ارمغان می آورد و می تواند در 24ساعت شبانه روز به اقصی نقاط کشور فروش داشته باشد و در ضمن محبوبیت بیشتری را میان مردم پیدا کنند.
 در ادامه، به لیستی از 101 داروخانه آنلاین کشور که توانسته اند به فروش اینترنتی بسیار خوبی  دست پیدا کنند، اشاره خواهیم کرد:


لیست داروخانه های آنلاین کشور

1- داروخانه شیرازمال

داروخانه اینترنتی شیرازمال
داروخانه شیراز مال که توسط دکتر علی محمد تمدن تاسیس شده است، در خیابان کریمخان زند، روبروی شرکت برق منطقه ای فارس قرار دارد و در سایت خود طیف وسیع و متنوعی از محصولات در حوزه آرایشی و بهداشتی، مکمل ها، تجهیزات پزشکی و محصولات مراقبت از مادر و کودک  به فروش می رساند. همچنین شما می توانید از طریق وبلاگ آن، به اطلاعات زیادی درباره پوست و مو و سلامتی دست پیدا نمایید.  مشاهده سایت شیرازمال

 

2- داروخانه رضی دارو

داروخانه آنلاین رضی دارو
داروخانه شبانه روزی  دکتر راضیه رضوی پور در خیابان  زند شیرازواقع است. این داروخانه آنلاین، محصولات آرایشی بهداشتی، تجهیزات پزشکی، مکمل ورزشی و غذایی،  محصولات مراقبت از پوست و مو و همچنین محصولات مراقبت از مادر و کودک را در سایت خود به مشتریان خود عرضه می کند و شما می توانید در چند دقیقه محصول موردنظر خود را خریداری نموده و در سریع ترین حالت ممکن، سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید. مشاهده سایت رضی دارو
 

 3- دیجی دارو

داروخانه آنلاین دیجی دارو
یکی از وب سایت های رسمی فروش محصولات دارویی، دیجی دارو می باشد که تحت نظارت دکتر مصطفی قاسمی از سال 1398 مشغول به فعالیت می باشد و مجوز رسمی فروش محصولات خودر را از سازمان غذا و دارو دریافت نموده است. .
تمامی محصولاتی که در این داروخانه عرضه شده دارای تاییدیه و برچسب اصالت وزارت بهداشت است و طیف گسترده کالاهای مختلف را به مشتریان عرضه می کند. انوع ویتامین ها ، محصولات مصرفی دوران بارداری و شیردهی ، مکمل های مصرفی کودکان ، دارو های مخصوص سرما خوردگی و سرفه ، انواع مکمل های ورزشی از جمله محصولات عرضه شده در وب سایت دیجی دارو می باشد.
مشاهده وبسایت دیجی دارو

 

 4- داروخانه24

داروخانه آنلاین24
داروخانه 24، وب سایت رسمی داروخانه رویش به صاحب امتیازی دکتر نوشین ادیب و شرکت رویش فارمد ایرانیان است. «رويش» به معناي رشد و شكوفايي است و نگاه ما به مجموعه رويش هم نگاهي به سان  یک موجود زنده، رو به رشد و شكوفايي است؛ به همین دلیل پرسنل گروه «رويش» به طور هدفمند براي رشد روزافزون اين مجموعه تلاش مي‌كنند.
برای تحقق این هدف، گروه سلامت رويش، پس از سال ها تجربه، افتخار تاسيس داروخانه رویش را داشته است. اين داروخانه موفق شد در کمترین زمان ممکن تبديل به مرکز فروش برندهای معتبر دارويي، آرایشی و بهداشت و مكمل هاي ورزشي و... بشود.
 همه محصولات موجود در داروخانه رویش، دارای تاییدیه و  بر چسب اصالت از وزارت بهداشت ایران هستند. هدف ما در رويش، ارتقای سطح سلامت در بالاترین سطح ممکن است و همین موضوع باعث تمايز داروخانه رويش با دیگر داروخانه‌ها شده‌است. داروخانه 24، وب سایت رسمی داروخانه رویش، با هدف ارائه خدمات شبانه روزی با گسترده ترین طیف کالاهای مجاز شروع به فعالیت کرده‌است. این سایت با الگو‌برداری از وب سایت‌های معتبر خارجی، امکانات وسیعی را از جمله ارائه توضیحات ، ویژگی ها ، نحوه مصرف و ...  در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. امکان مقایسه محصولات  با یکدیگر و سهولت استفاده از وبسایت‌ها  و امکان جستجوی پیشرفته با طیف متعددی از پارامتر‌ها از دیگر امکانات این وب‌سایت است. هدف ما در داروخانه ۲۴ همراهی شما برای انتخاب مناسب ترین گزینه ها است. هدف نهایی مجموعه رویش تبدیل به شدن به معتبرترین و تخصصی ترین وب سایت، در زمینه فروش مکمل‌های ورزشی است. مشاهده سایت داروخانه 24

 

5-  داروخانه دارو بیار

داروخانه آنلاین دارو بیار
این داروخانه از سال 95 به منظور خدمت رسانی بیشتر و بالا بردن سطح اطلاعات دارویی مردم در سراسر کشور، به طور شبانه‌روزی فعالیت می کند.این مجموعه از بزرگترین مرجع های اطلاع رسانی در زمینه فروش محصولات آرایشی و بهداشتی، مکمل های بدنسازی، مکمل های دارویی، ارتوپدی و تجهیزات پزشکی می باشد. شعار این داروخانه” از خانه تا داروخانه راهی نیست” است.حوزه فعالیت این داروخانه ارائه محصولات داروخانه به غیر از دارو است محصولاتی نظیر: آرایشی و بهداشتی، مکمل های رژیمی غذایی، غذای کودک و نوزاد، ارتوپدی، مکمل های ورزشی و تجهیزات پزشکی و......
قیمت های ارائه شده برای تمامی محصولات به صورت روزانه توسط تیم پشتیبانی به روز رسانی می شود.معرفی محصولات، نحوه مصرف، مشخصات، موارد مصرف و … همراه با اطلاعات دقیق و کاربردی برای شناخت بهتر محصولات در سایت ارائه شده است. مشاهده سایت داروخانه دارو بیار

 

6- داروخانه  بتا دارو

داروخانه آنلاین بتا دارو
یک داروخانه آنلاین است و در سال ۱۳۹۷ توسط دکتر بیوک لاهیجانی افخم در تبریز تاسیس شد. بتا دارو دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو است و به انتخاب بسیاری از شرکت های داروسازی جزو داروخانه های برتر استان آذربایجان شرقی قرار دارد.
بتا دارو با ارائه طیف گسترده ای از معتبرترین برند ها در گروه های مختلف محصولات داروخانه ای تلاش میکند تا به نیاز های متفاوت مشتریان پاسخ دهد. ارائه قیمت های کاملا رقابتی همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش همواره از اولویت های اصلی بتا دارو بوده است و از این طریق توانسته است در جمع برترین داروخانه های آنلاین کشور حضور یابد.

مشاهده سایت بتا دارو

 

7-  سایت داروکده

داروخانه آنلاین داروکده
داروکده وب سایت رسمی داروخانه مرکزی جمالزاده و اولین پایگاه اطلاع رسانی جامع و فروش اینترنتی محصولات داروخانه ای است که در مهر ماه سال 1388 به صاحب امتیازی و مدیریت مجید خداپرست موسس داروخانه مرکزی جمالزاده و تحت نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد.
عمده فعالیت داروکده در 5 زمینه اصلی خلاصه میشود؛ محصولات آرایشی و بهداشتی، مکمل های غذایی، مکمل ورزشی، محصولات مادر و کودک و تجهیزات پزشکی.
مکمل های غذایی شامل: مکمل آقایان، مکمل بانوان، مکمل کودکان، مکمل گیاهی، مکمل ورزشی، کمک درمانی، انواع ویتامین و مواد معدنی و هم چنین مکمل های تنظیم وزن می باشد.
عمده محصولات گروه آرایشی بهداشتی نیز شامل : ضد آفتاب، مرطوب کننده، ضد لک، ضد چروک، لیفتینگ پوست، ترمیم کننده، مراقبت از مو و بهداشت دهان و دندان است.
با انتخاب گروه مربوطه، ذیل هرعنوان اصلی، گروه به نمایش در آمده و با انتخاب هریک از آن ها اطلاعات اصلی آن مانند شرح و بررسی محصول و ترکیبات آن، نحوه مصرف، هشدارها و عوارض احتمالی و ... قابل مشاهده است که بهترین راهنمای کاربران در طول خرید و انتخاب صحیح محصولات خواهند بود.

مشاهده سایت داروکده

 

8- داروهلپ

داروخانه آنلاین دارو هلپ
یکی دیگر از داروخانه های برتر آنلاین، داروخانه آنلاین دارو هلپ است که به عنوان پایگاه اطلاع رسانی جامع از سال 99 فعالیت می کند.عرضه طیف گسترده از محصولات داروخانه ای به غیر از دارو و ارائه مشاوره رایگان از خدمات این سایت می باشد.محصولاتی که این داروخانه عرضه می کند شامل: مکمل های غذایی ، مکمل های ورزشی ، آرایشی بهداشتی و تجهیزات پزشکی است.

دسته بندی مناسب محصولات و جست و جوی پیشرفته از ویژگی های دیگر این سایت می باشد.از ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه، در راستای بالا بردن اطلاعات کاربران دو بخش “دکتر آنلاین” و “مجله داروهلپ” ایجاد شده است؛ بخش مشاوره آنلاین به صورت رایگان و اعمال تخفیف های مناسب بر روی محصولات از دیگر ویژگی های این داروخانه برای رضایت هرچه بیشتر مشتریان می باشد.

 مشاهده سایت دارو هلپ

 

9-  داروخانه فردا مارکت


داروخانه فردا مارکت که از سال 98 با هدف افزایش نفوذ در بازار دیجیتالی برای ارائه انواع محصولات سلامتی تاسیس شد، تحت مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو است و محصولات مختلفی نظیر کالاهای بهداشتی، آرایشی و مکمل های تغذیه ای، شیرخشک، فرآورده های طبیعی و سنتی و ملزومات  مصرفی  پزشکی را به عرضه می کند.
از ویژگی های خوب این سایت، فرم مشاوره رایگان دارویی است که برای سوالات پزشکی و دارویی کاربران تهیه شده است.مجوز های رسمی این داروخانه برای اعتماد هرچه بیشتر مشتریان بر روی سایت قرار داده شده است.همچنین تنوع بالای محصولات در دسته بندی های مختلف و اعمال تخفیف های ویژه از دیگر مزیت های این داروخانه به حساب می آید.
مشاهده داروخانه فردا مارکت

 

10- داروخانه دارو دات کام

داروخانه دارو دات کام
دارو دات کام از دیگر داروخانه های آنلاین برتر دیگر است که برای ایجاد یک تجربه خرید آنلاین خوب و آسان به همراه آگاهی و تامین نیاز مخاطبان فعالیت می کند.این مجموعه از متخصصان دارویی و تغذیه، مشاوران حوزه زیبایی تشکیل شده است و محصولاتی در حوزه آرایشی، بهداشتی و مکمل های تغذیه عرضه می کند. دسته بندی بسیار مناسب محصولات از ویژگی های بسیار خوب این سایت است.
تیم پشتیبانی این سایت برای پاسخگویی به سوالات و راهنمایی در خرید در طول شبانه روز در دسترس هستند و در زمینه سلامتی و زیبایی می توانید از مشاوره با کارشناسان این مجموعه استفاده کنید.تخفیفات ویژه ای که این فروشگاه قرار می دهد باعث شده تا کاربران زیادی برای خرید محصولات خود از این سایت استفاده کنند.فضای کاربری بسیار مناسب این سایت برای دسترسی راحت تر از دیگر مزیت های سایت به حساب می آید.
مشاهده داروخانه دارو دات کام

 

11- داروخانه مثبت سبز

داروخانه آنلاین مثبت سبز
داروخانه اینترنتی مثبت سبز از سال 94 در زمینه اطلاع رسانی و خرید آنلاین داروهای بدون نیاز به نسخه مانند قرص تقویت سیستم ایمنی، مکمل های بدنسازی ، پروتئین ها، محصولات زناشویی، محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می کند.
برای جلب اعتماد بیشتر مشتریان این مجموعه دارای مجوز رسمی از سازمان وزارت بهداشت است. خدمات این سایت شامل: تضمین اصالت کالا، ارسال محصولات در کمترین زمان به سراسر کشور، مشاوره تخصصی و رایگان این فروشگاه در حوزه های مختلفی مانند بهداشتی، زیبایی، مکمل ها و … به همراه تخفیفات ویژه و جشنواره های متنوع می باشد. امکان مقایسه قیمت و مشاهده اطلاعات محصولات به طور کامل و دقیق از مزیت های دیگر این فروشگاه است.
مشاهده سایت مثبت سبز

 

12- داروخانه آنلاین

داروخانه آنلاین
این وبسایت از  اوایل سال 1396 شمسی، با مجوز رسمی و نظارت مستقیم سازمان غذا و دارو و کادری متخصص و مجرب از پزشکان، کارشناسان دارویی و مشاورین تغذیه، ورزشی و زیبایی، فعالیت خود را مبنی بر رضایت و تکریم مشتری آغاز کرده است. داروخانه آنلاین 12 ساعت در روز (9 صبح تا 12 شب) 7 روز هفته و 365 روز سال در جهت ارائه خدمات  و پشتیبانی ارسال سفارشات، به صورت آنلاین در خدمت شما است.
داروخانه آنلاین به صورت کلی زیر مجموعه داروخانه شبانه روزی سرکار خانم دکتر زهرا شهبازی بوده و علاوه بر این، برای ارائه خدمات بهتر و تامین تمام سلایق و نیازها، با بیش از 10 داروخانه به طور هم زمان در حال همکاری است.
داروخانه آنلاین بر آن است تا در زمینه تامین مکمل های تغذیه ای، مکمل های ورزشی، محصولات بهداشتی و آرایشی، محصولات جنسی، تجهیزات پزشکی و ... بتواند بهترین محصولات ایرانی و خارجی را از نمایندگان رسمی برترین برندهای روز دنیا  تهیه و ارسال کند.
داروخانه آنلاین با ارائه مشاوره تخصصی رایگان در زمینه بدنسازی، مشاوره تخصصی پوست و مو و استفاده از انواع لوازم آرایشی و بهداشتی در خدمت شما عزیزان است.
ارسال سفارشات از داروخانه آنلاین به تهران توسط پیک و شهرستان ها توسط پست پیشتاز در اسرع وقت و به صورت روزانه انجام می شود.
مشاهده سایت داروخانه آنلاین

 

13- داروخانه دارو دراگ

داروخانه آنلاین دارو دراگ
دارودراگ، یک داروخانه آنلاین است که تمام داروهای مجاز سازمان غذا و دارو، لوازم آرایشی و بهداشتی، محصولات مراقبت از پوست، محصولات مراقبت از مو و زیبایی، کرم مرطوب کننده، کرم ضد چروک، بی بی کرم، داروهای کرونا، داروهای ضد افسردگی، ویتامین‌های مورد نیاز بدن، قرص جوشان، انواع ماسک سه لایه، محصولات بهداشتی بانوان، محصولات جنسی و زناشویی، تجهیزات پزشکی، تجهیزات پزشکی خانگی، درمانگاهی و لوازم پزشکی مصرفی از بهترین و معتبرترین برندها در دسته‌های مختلف محصولات داروخانه‌ای را ارائه می‌دهد تا مشتریان به راحتی و سادگی بتوانند داروی مورد نیازشان را بخرند.
مشاهده سایت دارو دراگ

 

14- داروخانه  فارما کالا

داروخانه آنلاین فارما کالا
یکی از داروخانه های اینترنتی خوب که در حوزه دارو و محصولات آرایشی، بهداشتی و محصولات تقویت سیستم ایمنی فعالیت می کند و امکان عرضه اینترنتی کالاها و ارسال به سراسر کشور را برای مشتریان خود فراهم می کند، فارماکالا است که شما می توانید با چند کلیک به دنیایی از محصولات مختلف دست پیدا کنید.
مشاهده سایت فارما کالا

 

15- داروخانه مفید طب

داروخانه مفیدطب
داروخانه دکتر اصیلی، یک داروخانه حقیقی در مشهد است. این داروخانه با پروانه دکتر جواد اصیلی - داروساز و دارای دکتری تخصصی Ph.D فارماکوگنوزی (گیاهان دارویی) - در منطقه شهید آوینی فعالیت می‌کند. تارنمای حاضر، درگاه فروش اینترنتی فرآورده‌های سلامت غیر دارویی این داروخانه است که با مجوز شماره 200877/99 از معاونت غذا و دارو علوم پزشکی مشهد مشغول فعالیت می‌باشد.
مشاهده سایت مفید طب

 

16-  داروخانه دکتر لوکس

داروخانه آنلاین دکتر لوکس
داروخانه آنلاین دکتر لوکس با امکاناتی منحصر به فرد (وابسته به داروخانه شبانه‌روزی وحیدیه با نزدیک ۵۰ سال فعالیت ) ارائه و فروش محصولات غیر داروئی داروخانه مانند: اقلام آرایشی و بهداشتی (شامل انواع کرم‌ها، مرطوب کننده‌ها، شوینده‌ها، مراقبت از پوست و مو، دهان و دندان و … ) مکمل‌ها (شامل مکمل‌های ورزشی، گیاهی، تغذیه، رژیمی، ویتامین‌ها، کودکان و … )، محصولات ارتوپدی، محصولات مادر و کودک، تجهیزات پزشکی خانگی، محصولات دیابتیک.
ارسال محصولات غیر داروئی به سراسر ایران در سریع ترین زمان ممکن بوسیله پیک موتوری (برای شهر تهران ) و پست پیشتاز ( سراسر کشور )، آماده پاسخگویی و مشاوره آنلاین و تلفنی رایگان جهت انتخاب راحت‌تر محصولات. دارای مجوز های مربوطه از نهادهای ذیربط، دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از وزارت صنعت معدن و تجارت مربوط به کسب و کار های اینترنتی، لوگوی طلایی ساماندهی از مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، مجهز به درگاه‌های امن پرداخت آنلاین، تخفیف‌های دوره‌ای و جشنواره‌های مناسبتی، قرعه‌کشی های سیستمی از بین شما خریداران محترم می‌باشد.
مشاهده سایت داروخانه دکتر لوکس

 

17-  داروخانه مهتا طب

داروخانه آنلاین مهتا طب
داروخانه آنلاین مهتاطب از ابتدای سال های فعالیت خود تا هم اکنون سعی داشته که در طی سال های پیش رو، نوع خدمت رسانی و مشاوره هایمان را بهتر کند و به همین منظور هر سال خدمات جدیدی به مجموعه مان اضافه کرده و دکتران داروساز و پرسنل فنی بیشتری را جذب می کند تا بتواند هم کیفیت خدمات و مشاوره هایمان را افزایش داده و هم گستره خدمت رسانی  را در سطح  بزرگتری به مشتریان ارائه دهد.
7 روز ضمانت بازگشت کالا
تنوع محصولات
برند بودن
مشاهده سایت مهتا طب

 

18-  داروخانه دارو مارکت

داروخانه آنلاین دارو مارکت
دکتر علی سالاری تبارکه مدیر این داروخانه است و در سال 1398 وب سایت داروخانه دارو مارکت را راه اندازی کرد. سایت این داروخانه، با هدف نگرشی متفاوت به موضوع درمان، سلامت جسم و روح و داشتن زندگی شاد و ارتقای کیفیت زندگی راه اندازی شد. دارو مارکت وب سایت رسمی داروخانه شبانه روزی بابک می باشد که در تمام طول سال و به صورت شبانه روز در خدمت شما بوده و شما می توانید به صورت انلاین از سایت این داروخانه، دارو و محصولات دیگر تهیه کنید.
این سایت توانسته با تیمی مجرب و متخصص، خدمات ارزشمندی برای کاربران داشته باشد. قوانین این وب سایت طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کننده می باشد. داروخانه آنلاین دارو مارکت، اطلاعات و دارو های موجود در سایت را هر روز بروز رسانی می کند تا افراد به راحتی بتوانند محصول یا داروی خود را سفارش دهند.
مشاهده سایت دارو مارکت

 

19-  داروخانه آنلاین پارسین

داروخانه آنلاین پارسین
داروخانه آنلاین پارسین یکی از سایت های شناخته شده فروشگاه اینترنتی است که چندین سال می باشد که در این زمینه فعالیت می کند. این سایت هدفش این است که مورد توجه کابران قرار بگیرد. شعار همیشگی این سایت این 3 مورد است، تضمین اصل بودن کالا و ضمانت باز گشت کالا، پرداخت بعد از تحویل بسته سفارش شما است.
این سایت موفق شده است مانند فروشگاه های معتبر جهان به یکی از بروزترین و معتبرترین سایت های ایران معروف شود. در این فروشگاه انواع برند مانند برند های ایرانی و خارجی موجود است. یکی از خوبی های سایت پارسین مشاوره از دکتر دارو ساز داروخانه به صورت رایگان می باشد.
مشاهده سایت داروخانه آنلاین پارسین

 

20- داروخانه آنلاین سرمه دان

داروخانه آنلاین سرمه دان
این داروخانه فعالیت مجازی خود را از سال 1396 آغاز کرده است. این داروخانه زیر نظر دکتر طهماسبی است که نام تجاری آن را سرمه دان گذاشته اند. داروخانه دکتر طهماسبی نماینده بسیاری از شرکت های معتبر می باشد و محصولات این شرکت ها را با تاییدیه وزارت بهداشت به همراه ضمانت 100 درصد کالا ارائه می دهد. انواع محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات مادر و فرزند، محصولات مراقبت از پوست و مو ناخن و تجهیزات پزشکی هم در داروخانه اینترنتی این مجموعه به فروش می رسد.
هدف سرمه دان این است که مشتری اطلاعات کافی درباره ی محصولی که خریداری می کند داشته باشد، از همین رو همیشه در هنگام خرید اینترنتی پشتیبانان این مجموعه شما را راهنمایی می کنند.
مشاهده سایت داروخانه سرمه دان

 

21-  داروخانه آنلاین دارو کالا

داروخانه آنلاین داروکالا
داروخانه آنلاین داروکالا وابسته به داروخانه دکتر نثارحسینی فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ برای ارائه اقلام غیر دارویی داروخانه اعم از لوازم آرایشی و بهداشتی و مکمل های دارویی، مکمل ورزشی، تجهیزات پزشکی درمانی و تمام آن چیزی که می توانید در داروخانه پیدا کنید آغاز کرده است.
داروخانه دکتر نثارحسینی (داروکالا) علاوه بر تامین تمام اقلام مورد نیاز مشتریان، به طور تخصصی در زمینه زنان و نازایی فعالیت دارد. از این رو این داروخانه به «داروخانه نازایی تهران» نیز معروف است و همین جنبه تخصصی داروخانه در وب سایت نیز عملی شده است و دسته بندی مخصوصی جهت درمان ناباروری زنان و ناباروری مردان ایجاد گردیده است تا امکان تهیه مکمل های مورد نیاز برای این منظور به راحتی در اختیار تمام مردم در سراسر ایران قرار گیرد.
مشاهده سایت دارو کالا

 

22-  داروخانه آنلاین دارو بوم

داروخانه آنلاین داروبوم
داروخانه آنلاین داروبوم با سابقه چندین ساله و تحت نظر داروخانه دکتر نورانی نیا با هدف ارائه اقلام غیر دارویی و فروش اینترنتی داروهای بدون نیاز به نسخه طبق دستورالعمل های سازمان غذا و دارو فعالیت خود را آغاز کرده است. این داروخانه آنلاین در زمینه فروش اینترنتی انواع مکمل بدنسازی و ورزشی مانند پودر پروتئین وی، مکمل گینر، ال کارنیتین، ال آرژنین و مکمل های تغذیه ای و مولتی ویتامین مانند قرص کم خونی، قرص ضد ریزش مو، قرص جوانساز پوست و انواع کلاژن و تقویت سیستم ایمنی فعالیت دارد.
مشاهده سایت داروخانه داروخانه دارو بوم

 

23-  داروخانه آنلاین بانی دارو

مجموعه بانی دارو را میتوان یکی از قابل اعتماد ترین داروخانه های اینترنتی دانست که ضمن ارائه محصولات اورجینال قیمت های بسیار مناسبی را نیز برای کاربران خود در نظر گرفته است که با هر توان مالی بتوانید از محصولات برتر این مجموعه استفاده کنید. ضمنن این وبسایت دارای مجوز نماد اعتماد الکترونیک ( اینماد ) نیز بوده که خریدی ایمن را برای شما تضمین خواهد کرد.
مشاهده سایت داروخانه  بانی دارو

 

24-  داروخانه آنلاین دارو شاپ

داروشاپ
داروشاپ اولین داروخانه اینترنتی و آنلاین در سطح کشور نیست، اما به جرات میتوان گفت با همکاری داروخانه ی دکتر شکاری به همراه کادری مجرب و متعهد به عنوان بزرگترین و کامل ترین داروخانه آنلاین در حال خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد ، همچنین برای اولین بار و بصورت آنلاین و ۲۴ ساعته می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت از خدمات مشاوره آنها استفاده و خریدی مطمئن و آسان داشته باشید.
مشاهده سایت داروشاپ

 

25- داروخانه آنلاین دارو پلاس

داروخانه آنلاین داروپلاس
دارو پلاس، با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو از سال 1402 با تحت پوشش قرار دادن طیف وسیعی از محصولات دارویی، بهداشتی و سلامت فعالیت رسمی خود را به صورت اینترنتی و حضوری در همکاری گسترده با داروخانه های سطح شهر تهران آغاز نموده است.
داروخانه داروپلاس در راستای ارایه محصولات داروخانه ای به شکل فروش اینترنتی  با پشتیبانی حرفه ای و تیم فنی قوی سعی در پوشش بخش وسیعی از نیاز کاربران دارد لذا تامین محصولات به شکل گسترده در دسته بندی های مختلف را در اولویت فروش خود قرار داده است.
مشاهده سایت دارو پلاس

 

26- داروخانه آنلاین دکتر سالم

داروخانه اینترنتی دکتر سالم
داروخانه شبانه روزی دکتر آزاده سالم واقع در فلکه دوم صادقیه (محله فردوس) در غرب تهران یکی از داروخانه های منتخب دانشگاه علوم پزشکی ایران است که طیف وسیعی از داروها و مکمل های بیماران خاص را تامین می کند. بخش فروش غیرحضوری این مرکز با عنوان داروخانه آنلاین دکتر آزاده سالم در تلاش است تا با ارائه انواع محصولات آرایشی، بهداشتی، تجهیزات پزشکی و انواع مکمل های ورزشی و غذایی تجربه خرید آسان و مطمئن را به مخاطبان ارائه کند.
مشاهده داروخانه دکتر سالم

 

27-  داروخانه اینترنتی حاتم

داروخانه آنلاین حاتم
 داروخانه بزرگ شبانه روزی حاتم در مهر ماه سال 1395 با هدف اشتغال زایی و خدمت رسانی در شهر زیبای شیراز واقع در استان فارس توسط سرکار خانم دکتر افسانه حاتم جهرمی تاسیس گردید. از ابتدای امر موضوع احترام به مشتری مهمترین اصل خدمات رسانی این داروخانه بوده است و مفتخریم که این موضوع همواره سرلوحه این مجموعه قرار گرفته است همچنین در راستای مسئولیت و تعهد اجتماعی سرمایه گذار مجموعه حاتم این داروخانه با تلاش های 24 ساعته تمامی کارکنان کوشیده است با تهیه و تامین دارو های تخصصی، داروهای بیماری های خاص، مکمل های دارویی و بدنسازی، محصولات مراقبتی پوست و مو، رضایت تمامی مراجعین محترم را فراهم سازد و در این امر همواره رتبه اول را در استان فارس و جنوب کشور دارد .

وب سایت داروخانه شبانه روزی حاتم از دی ماه سال 1401  پس از کسب مجوز های لازم، جهت تسهیل دسترسی تمامی هموطنان عزیز به محصولات این مجموعه راه اندازی گردیده است . تمامی هموطنان می توانند با مراجعه به وب سایت، انواع محصولات موجود در این داروخانه را مشاهده و خریداری نمایند. 
مشاهده داروخانه آنلاین حاتم

 

28-  داروخانه آنلاین آدارو

داروخانه آنلاین آدارو
 آدارو به منظور تسهیل امر خرید برای شهروندان، صرفه جویی در زمان و در نهایت کاهش حمل و نقل های درون شهری، با ارائه کالاهایی با کیفیت بالا و همچنین قیمتی کاملا مناسب و رقابتی در سال 1400 شروع به فعالیت نمود.
داروخانه دکتر اعلایی در انواع لاین های مختلف از قبیل داروهای ، مکمل های غذایی ، مکمل های ورزشی و محصولات بهداشتی و آرایشی فعالیت دارد.
مشاهده سایت داروخانه آدارو 

 

29- داروخانه آنلاین دارومان

داروخانه آنلاین دارومان
امروزه، در عصر تکنولوژی، دسترسی آسان و پرسرعت بودن، حرف اول را می‌زند؛ به همین علت، خرید کردن به صورت مجازی بسیار محبوب‌تر از هر زمان دیگر است. از طرف دیگر، داشتن تجربه خرید دوست‌داشتنی، مخصوصاً در داروخانه مجازی، از اهمیت زیادی برخوردار است. دارومان، یک داروخانه اینترنتی است که سعی دارد خریدی راحت و مطمئن، در عین حال دوست‌داشتنی محصولات مجاز و مرتبط با داروخانه را برای شما ایجاد کند.

 داروخانه اینترنتی دارومان، با حداکثر توان موجود، در صدد آن است که خدمات بهداشتی-درمانی، از قبیل داروهای بدون نسخه، مکمل‌ها و محصولات بهداشتی را با بهترین کیفیت و بالاترین سرعت خدمت هموطنان عزیز ارائه نماید. ما در دارومان به این فکر بوده‌ایم که اطلاعات موجود در مورد هر محصول را با بهترین قیمت در دسترس شما بگذاریم. در این وب‌سایت، تمامی محصولات دارویی، خدمت شما ارائه شده‌است، تا در سریع‌ترین زمان ممکن، به محصول مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید.
 مشاهده سایت داروخانه دارومان

 

30-  داروخانه آنلاین هایپر دارو

داروخانه آنلاین هایپردارو
داروخانه شبانه روزی آفریقا در سال ۱۳۷۳ زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به صورت شبانه روزی و با مدیریت دکتر منصور سمیعی تأسیس شد و فعالیت خود را آغاز نمود.
داروخانه اینترنتی هایپردارو بخش آنلاین داروخانه شبانه روزی آفریقاست و هر آنچه که از یک داروخانه شبانه روزی انتطار دارید را می توانید از این داروخانه آنلاین سفارش دهید.
مشاهده سایت هایپر دارو

 

31- داروخانه آنلاین فارمیلان

داروخانه فارمیلان
داروخانه آنلاین فارمیلان اردیبهشت ماه 1399 فعالیت خود را پیرامون اطلاع رسانی و خرید آنلاین دارو های بدون نیاز به نسخه ( شامل قرص تقویت سیستم ایمنی، مکمل های ورزشی، گینر، پروتئین وی ، محصولات زناشویی، مولتی ویتامین و مینرال و ...) و محصولات آرایشی بهداشتی و زیبایی از جمله ( شامپو ضد ریزش، محصولات ضد شوره، شامپو های ضد شپش و .. ) و به طور کلی فروش تمام اقلام داروخانه آغاز نموده است، این مجموعه افتخار دارد با دارا بودن مجوز رسمی از وزارت بهداشت بدون مراجعه حضوری مشتریان، امکانات یک داروخانه اینترنتی را از مرحله انتخاب محصول، خرید ، تحویل با پشتیبانی از طریق چت آنلاین و شماره تماس 06133731965 فراهم آورد. داروخانه آنلاین فارمیلان به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.
مشاهده سایت داروخانه فارمیلان

 

32- داروخانه آنلاین شیدر

شیدر
داروخانه آنلاین شیدر بانک محصولات در مکمل غذایی، مکمل بارداری، مکمل ورزشی، انواع مولتی ویتامین ،داروهای خاص ، آرایشی و بهداشتی و عطر و خوشبو کننده ها و تجهیزات پزشکی است که امکان خرید آسان این محصولات را به صورت آنلاین برای صرفه جویی در وقت و رضایتمندی شما عزیزان فراهم کرده است.
شیدر با مجوز رسمی در زمینه فروش محصولات آرایشی و بهداشتی، خدمات مشاوره آنلاین و همچنین ضمانت اصل بودن محصولات، امکان خریدی جذاب را برای شما مشتریان گرامی فراهم کرده است.
امکاناتی از قبیل ارسال بسته های سفارش در سریعترین زمان توسط پیک، پست و ارسال سریع و در بسته بندی های اختصاصی و خصوصی فراهم آورده شده است.
مشاهده سایت داروخانه شیدر

 

33-  داروخانه آنلاین زرتشت

داروخانه آنلاین زرتشت
داروخانه آنلاین زرتشت، از سال 1397 با عنوان کاملترین بانک محصولات مجاز داروخانه ای، شامل مکمل غذایی و ویتامینها، مکمل بدنسازی، محصولات آرایشی و بهداشتی، داروهای گیاهی، تجهیزات و لوازم پزشكی و محصولات کودکان، امکان خرید آنلاین، از داروخانه را در تمامی ساعات شبانه روز برای شما عزیزان فراهم آورده است. داروخانه زرتشت (دکتر حاجی نژاد) دارای مجوز فروش آنلاین اقلام غیر دارویی از وزارت بهداشت بوده و تحت نظارت مستقیم و مداوم دانشگاه علوم پزشکی ایران می باشد. داروخانه اینترنتی زرتشت، دارای نشان اعتماد الکترونیک کسب و کار دیجیتال از وزارت صمت بوده و موفق به اخذ نشان دو ستاره اعتماد الکترونیک از این مرجع نیز شده است. تمامی کالاها و خدمات وب سایت، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران و مقررات تولید و نشر محتوای آنلاین می باشد. رسالت داروخانه زرتشت رضایت شما عزیزان از خرید آسان و سریع به همراه مشاوره تخصصی و رایگان برای انتخاب محصول مناسب تر می باشد.

مشاهده سایت داروخانه زرتشت

 

34-  داروخانه آنلاین دکتر ایزدی

داروخانه آنلاین دکتر ایزدی
سایت داروخانه دکتر ایزدی حاصل یکی از پروژه‌های دانشجویی تجارت الکترونیک در دانشگاه صنعتی شریف است که با همکاری داروخانه‌ی دکتر ایزدی راه‌اندازی شد تا بتواند بستری برای توزیع محصولات داروخانه‌ای که بعضا در نقاط مختلف کشور کمیاب بودند باشد. با توجه به اینکه محصولات بدون هیچ افزایش قیمت و مستقیما از داروخانه ارسال می‌شدند، به لطف خدا سایت مورد استقبال هموطنان عزیز قرار گرفت. فعالیت سایت با مجوز از سازمان غذا و دارو انجام می‌شود.
مشاهده سایت داروخانه دکتر ایزدی

 

35-  داروخانه آنلاین صبا

داروخانه آنلاین صبا
داروخانه صبا (تأسیس 1387) یک داروخانه اینترنتی است که علاوه بر عرضه مکمل‌های ورزشی و تغذیه، محصولات تخصصی مراقبت از پوست و مو، زیبایی، آرایشی و عطر و ادکلن را نیز در سبد محصولات خود قرار داده است. داروخانه صبا یک داروخانه مدرن است که در فروش محصولات خود سه اصل مهم دارد: کیفیت و اصالت کالا، رضایت مشتریان و ارائه مشاوره تخصصی. زیرا شما برای ما مهم هستید و سلامت شما دغدغه ماست. در داروخانه صبا، هرچه برای سلامتی و زیبایی خود نیاز دارد، در اختیار شماست.
مشاهده سایت داروخانه صبا

 

36- داروخانه آنلاین کوروش

داروخانه آنلاین کوروش
این وب سایت متعلق به داروخانه کوروش است که در سال 1350 به عنوان اولین داروخانه شبانه روزی در استان اصفهان با مدیریت دکتر غلامرضا منتظرالقائم تاسیس شده است. در چند سال اخیر با توجه به افزایش واردات مکمل های ورزشی با مجوز وزارت بهداشت و همچنین وفور مکمل های تقلبی در بازار، این داروخانه از سال 1390 اقدام به تاسیس بخش تخصصی فروش مکمل های ورزشی مجوز دار تحت عنوان خانه مکمل نموده است. داروخانه کوروش از اولین دریافت کنندگان نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت در استان اصفهان می باشد و دارای کلیه مجوزهای رسمی مورد نیاز برای فعالیت در این حوزه است‏. ما با راه اندازی این وب سایت سعی کردیم تا مشتریان محترم بجای حضور در محیط داروخانه بتوانند به راحتی اجناس مورد نیاز خود را بررسی و انتخاب و هچنین وقت و هزینه کمتری را صرف نمایند.

مشاهده داروخانه آنلاین کوروش

 

37-  داروخانه آنلاین دکتر یزدیان

داروخانه دکتر یزدیان
داروخانه آنلاین دکتر یزدیان از سال 1397 فعالیت خود را با هدف فروش اینترنتی اقلام غیر دارویی شامل محصولات آرایشی و بهداشتی ، مکمل های رژیمی و غذایی ، مکمل های ورزشی و تجهیزات پزشکی با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و تحت نظر سازمان غذا و دارو آغاز نموده است.
مشاهده سایت داروخانه دکتر یزدیان

 

38-  داروخانه آنلاین ثابت فارما 

داروخانه آنلاین ثابت فارما
وب سایت رسمی داروخانه دکتر ثابت است .اولین پایگاه اطلاع رسانی جامع اینترنتی محصولات داروخانه که از تیرماه سال ۱۳۹۹ به صاحب امتیازی خانم دکتر ثابت به منظور اطلاع رسانی و آشنائی هرچه بهتر مصرف کنندگان از محصولات داروخانه راه اندازی گردیده است .
بر طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه میکند . که البته بیشتر این مراجعات غیر دارویی و صرف خرید محصولات بهداشتی و بعضا آرایشی می شود .
ثابت فارما  نیز با علم به این موضوع تصمیم به سهل نمودن ارتباط مخاطبان با محصولات داروخانه را دارد . لذا با این هدف وب سایت ثابت فارما اقدام به نمایش و معرفی تمامی محصولات بهداشتی , آرایشی , مکمل , ارتوپدی و تجهیزات پزشکی داروخانه در محیط وب نموده است .
مشاهده سایت داروخانه ثابت فارما

 


39-  داروخانه آنلاین دکتر دانیالی

داروخانه دکتر دانیالی
 داروخانه دکتر دانیالی از خرداد 1394 به صورت روزانه در شیراز مشغول به فعالیت شد. از اسفند 1398 این داروخانه به صورت شبانه روزی مشغول به خدمات رسانی می باشد. داروخانه آنلاین دکتر دانیالی، می تواند گام موثری در ارتقای کیفیت خدمات رسانی دقیق و همچنین آنلاین باشد.
مشاهده سایت داروخانه دکتر دانیالی

 

40-  داروخانه آنلاین دکتر عابدی 

داروخانه دکتر عابدی
 داروخانه شبانه روزی دکتر عابدی از اوایل سال ۱۳۹۳ در شیراز به آدرس خیابان دکتر شریعتی(معالی آباد) نبش خیابان پزشکان شروع به کار کرده است و همه روزه  کوشیده است تا خدماتی در خور انجام دهد . این داروخانه جهت ارائه خدمات آسان تر و جهت جلب رضایت مشتریان از سال ۱۳۹۹ فروش اینترنتی را پس از اخذ مجوز از دانشگاه علوم پزشکی و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت  راه اندازی نموده است. این مرکز به جهت سهولت در اطلاع رسانی محصولات موجود درداروخانه و فروش اینترنتی محصولات غیر دارویی، داروخانه آنلاین خود را  به آدرس www.drabedi.com دایر نموده است. 
 داروخانه آنلاین به صورت کلی زیر مجموعه داروخانه شبانه روزی دکتر عابدی می باشد وتمام سعی و تلاش خود را در زمینه تامین محصولات می کند، تا بتواند بهترین محصولات ایرانی و خارجی را از نمایندگان رسمی از بهترین برندهای روز دنیا را تامین و ارسال کند. این مجموعه افتخار دارد با دارا بودن مجوز رسمی از وزارت بهداشت بدون مراجعه حضوری مشتریان، امکانات یک داروخانه اینترنتی را از مرحله انتخاب محصول، خرید و تحویل را فراهم آورد.
مشاهده سایت داروخانه دکتر عابدی

 

41-  داروخانه آنلاین روشا

داروخانه روشا
وب سایت تخصصي Rosha Pharmacy متعلق به داروخانه روشا (دکتر فیروزبخت) زیر مجموعه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز بوده که محصولات مجاز و مرتبط با داروخانه را برای علاقه مندان و بیماران ارائه می دهد. داروخانه روشا یکی از بزرگترین داروخانه های تخصصی کشور که بر اساس استانداردهای جهانی طراحی شده و در سال 1397 در شهر کرج افتتاح گردیده است . مؤسس و مسئول فنی داروخانه روشا آقای دکتر فیروز بخت می باشند و تیمی از داروسازان جوان و با تجربه، مدیریت وب سایت را به عهده دارند. از نظر علمی و محتوایی مجموعه توسط تیمی دیگر از داروسازان متخصص هدایت می گردد .
مشاهده سایت داروخانه روشا

 

42- داروخانه آنلاین تاپ دارو

داروخانه آنلاین تاپ دارو
داروخانه دکتر مطلق واقع در مشهد مقدس، فعالیت در فضای مجازی خود را در حوزه های بهداشتی، آرایشی، مراقبت مادر و کودک، سلامت دهان و دندان و محصولات زناشویی، مدت زیادی است که شروع کرده است و امکان خرید راحت را برای هم وطنان عزیز را فراهم آورده است.
مشاهده سایت داروخانه تاپ دارو

 

43-  داروخانه آنلاین ایران دارو نت

داروخانه آنلاین دارو نت
 ایران دارو نت وب سایت رسمی داروخانه دکتر اعظمی طامه است . این پایگاه اطلاع رسانی جامع اینترنتی محصولات داروخانه تحت نظارت سرکار خانم دکتر اعظمی طامه موسس و مسئول فنی داروخانه و مدیریت فنی آقای مهندس محمد رضا تقی زاده به منظور خدمات رسانی و ارائه محصولات با کیفیت اصلی و مطمئن و انجام مشاوره برای راحتی خرید و مصرف محصولات غیر دارویی راه اندازی گردیده است . با این هدف وب سایت ایران دارو نت اقدام به نمایش و معرفی تمامی محصولات بهداشتی , آرایشی , مکمل , ارتوپدی و تجهیزات پزشکی و تجهیزات ورزشی داروخانه در محیط وب نموده است . از آنجا که دارو بدون حضور و ارائه نسخه پزشک و در حضور مسئول فنی و دکتر داروساز در داروخانه میسر نمی باشد ، ما امیدواریم بتوایم در حد لازم و کافی و به بهترین شکل ممکن برای مشاوره های مد نظر شما، خدمات بدهیم .
مشاهده سایت ایران دارو نت

 

44-  داروخانه آنلاین رویال

داروخانه آنلاین رویال
داروخانه دکتر ایران نژاد به عنوان یکی از قدیمی‌ترین داروخانه های آنلاین با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل، پرداخت آنلاین، ضمانت بازگشت کالا در صورت مغایرت و تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده تا همگام با داروخانه های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین داروخانه آنلاین ایران تبدیل شود. به محض ورود به سایت رویال با دنیایی از کالا رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. این فروشگاه مثل یک ویترین پر زرق و برق است که با انواع و اقسام محصولاتی که هر فرد در نیازهای غیر دارویی خود به آنها احتیاج پیدا می‌کند، چیده شده است.
مشاهده سایت داروخانه رویال

 

45- داروخانه آنلاین دارو کلیک

دارو کلیک
مشغله های بیش از حد موجود در زندگی های امروزی، زمانی را برای خرید حضوری برایمان باقی نگذاشته است، چالشی که به لطف گسترش فروشگاه های اینترنتی از میان برداشته می شود. داروخانه اینترنتی داروکلیک با هدف ارتقاء سطح سهولت و کیفیت فرآیند خرید و افزایش رفاه شما مشتریان گرامی تاسیس شده، تمامی محصولات ما اصلی بوده و دارای تاییدیه وزارت بهداشت، تاریخ تولید و انقضا هستند. در داروکلیک تیمی متشکل از متخصصین جهت ارائه مشاوره رایگان به مشتری شکل گرفته است؛ در نتیجه شما می توانید جهت کسب اطلاعات تخصصی محصولات و یافتن پاسخ سوالات و ابهامات با کارشناسان ما تماس گرفته و با در اختیار داشتن تمامی اطلاعات مورد نیاز، با دیدی روشن تر نسبت به انجام خرید خود اقدام نمایید. 
مشاهده سایت داروخانه دارو کلیک

 


46- داروخانه آنلاین تهران

داروخانه آنلاین تهران
داروخانه تهران به مدیریت دکتر بهرام دهخوارقانی یکی از با سابقه ترین و معتبرترین داروخانه های تهران است و اینک با داروخانه آنلاین تهران، به مدیریت دکتر بهرام دهخوارقانی و دکتر روزا ابوالقاسم , بعنوان به روز ترین داروخانه اینترنتی در خدمت شما عزیزان هستیم. در حال حاضر وب سایت داروخانه تهران با کسب تمامی مجوزهای رسمی و قانونی، جهت فعالیت و ارائه خدمات هر چه بهتر در فضای مجازی، در دسترس شما عزیزان قرار دارد.
مشاهده سایت داروخانه تهران

 

47-  داروخانه آنلاین تینا

داروخانه آنلاین تینا
فروش محصولات زناشویی و مکمل با مجوز رسمی”داروخانه تینا یکی از بهترین داروخانه های آنلاین با سابقه درخشان است که با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و تحت نظر سازمان غذا و دارو فعالیت می کند.
امروزه باتوجه به گسترش استفاده از اینترنت و مشغله افراد، مشتریان خواهان خرید دارو به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه هستند، از این رو گسترش فعالیت داروخانه های به صورت آنلاین به طرز چشمگیری افزایش یافته است.
داروخانه اینترنتی تینا تمام تلاش خود را در زمینه تامین بهترین اقلام دارویی و غیر دارویی در حوزه محصولات زناشویی، داروهایی چاقی و لاغری، افزایش قد، انواع مکمل های بدنسازی، محصولات آرایشی و بهداشتی، تجهیزات پزشکی و کلیه اقلام دارویی و غیر دارویی در لیست فروش ما قرار دارد.
مشاهده سایت داروخانه تینا

 

48- داروخانه آنلاین آرتان طب

داروخانه آرتان طب
این وبسایت با هدف کمک رسانی به هم وطنان عزیز برای تهیه داروها و لوازم مورد نیاز خود را از طریق روش خرید اینترنتی تاسیس شده است. در این تارنما، داروهایی ارائه می گردد که نیاز به نسخه پزشک نداشته باشد.
مشاهده سایت داروخانه آرتان طب

 

49-  داروخانه آنلاین دارو آنلاین

داروخانه آنلاین دارو آنلاین
داروخانه آنلاین "دارو آنلاین" با مدیریت دکتر وحید نوروزی جهت تسهیل ارائه خدمات به هموطنان عزیزمان در سراسر ایران اقدام به فروش و معرفی بهترین محصولات ایرانی و خارجی غیر دارویی داروخانه از قبیل مکمل ها شامل انواع مکمل بدنسازی و ورزشی ، مکمل های تخصصی، همچنین محصولات آرایشی بهداشتی، ارتوپدی، مادر و کودک، تجهیزات پزشکی، محصولات جنسی و زناشویی و به طورکلی تمام اقلام داروخانه ای در بخش فروش اینترنتی داروخانه نموده است.
مشاهده سایت داروخانه دارو آنلاین


50-  داروخانه آنلاین داروخونه

داروخونه
داروخونه، سایت رسمی داروخانه دکتر خالوندی می باشد که از تیرماه سال هزار و سیصد و نود و هفت و تنها یک سال پس از تاسیس داروخانه شروع به تدوین مقدمات ایجاد وب سایت فروشگاهی خود نموده و حال با ارائه خدماتی نوین در فروش محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل های دارویی و ورزشی توانسته است در همسایگی تمام خانواده های ایرانی قرار گیرد.

مشاهده سایت داروخونه

 

51-  داروخانه آنلاین زردارو

زر دارو
این داروخانه واقع در اصفهان بهترین بستر برای خرید اینترنتی کالاهای بهداشتی مورد نیاز شما در ایران است . “اصل بودن کالا ، “گارانتی بازگشت” ، ” ارسال سریع” و ارسال رایگان از ویژگی های مهم و اساسی در زردارو از نخستین روز تأسیس بوده و تمام سعی خود را کرده تا به آن پایبند باشد . زردارو سعی بر آن دارد که روزانه بر تعداد محصولات و تنوع آن بیفزاید تا بتواند نیاز همه ی افراد با هر نوع سلیقه را در خرید محصولات اینترنتی مرتفع کند.
مشاهده سایت زر دارو

 

52- داروخانه آنلاین آقای دارو

اقای دارو
داروخانه اینترنتی آقای دارو با مجوز رسمی از سازمان غذا ودارو و همچنین وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی  به صورت کلی زیر مجموعه داروخانه دکتر میلاد علیپور میباشدکه تاسیس آن با نام داروخانه حکمت ( با بیش از نیم قرن خدمت) در یکی از قدیمیترین و مشهورترین خیابان های مشهد مقدس (خیابان امام رضا) به سال 1345هجری شمسی بر میگردد. برای ارائه خدمات بهتر و تامین تمام سلایق و نیازهای هموطنان عزیزمان آقای دارو امروز با بیش از ۴۵ کارخانه و شرکت بزرگ داروسازی و کمپانی های روز دنیا و همچنین هلدینگ های بزرگ دارویی کشور به طور هم زمان در حال همکاری میباشد.
مشاهده سایت آقای دارو

 

53-  داروخانه آنلاین دراگ لند

دراگ لند
داروخانه آنلاین دکتر هدیه مقدم در سال 1394 تاسیس و از سال 1398 به عنوان داروخانه آنلاین فعالیت خود را آغاز کرده است. اصالت تمامی محصولات داروخانه آنلاین دراگ ‌لند تضمین شده و دارای برچسب TTAC سازمان غذا و دارو است.
مشاهده سایت داروخانه دراگ لند

 

54- داروخانه آنلاین درمانگیاه

درمانگیاه
درمانگیاه در نگاه اول شبیه به یک داروخانه آنلاین یا یک عطاری اینترنتی به نظر می رسد.
اما بطور دقیقتر، درمانگیاه یک پایگاه جامع مرتبط با گیاهان دارویی است که ضمن ارائه بهترین محصولات، خدمات و فرآورده های تولیدشده از گیاهان دارویی، سایر محصولات مرتبط با این گیاهان ارزشمند همچون اسانس و عصاره، دستگاهها و تجهیزات مرتبط، کتابها و جزوات چاپی و الکترونیکی، گیاهان خامِ  ضدعفونی و استاندارد شده و همچنین دانش فنی مرتبط با صنایع وابسته به گیاهان دارویی و معطر را به هموطنان محترم ارائه می دهد.
مشاهده سایت داروخانه درمانگیاه

 

55-  داروخانه آنلاین دارو بیوتی

دارو بیوتی
داروخانه آنلاین دارو بیوتی وبسایت رسمی داروخانه شبانه روزی دکتر حکمتی با بیش از 15 سال سابقه می باشد که با دارا بودن مجوز رسمی سازمان غذا و دارو اقدام به فروش محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل های غذایی و ورزشی، شیر خشک و… بصورت آنلاین می نماید.
مشاهده سایت داروخانه دارو بیوتی

56-  داروخانه آنلاین دارو سنتر

داروخانه آنلاین دارو سنتر
داروخانه شبانه روزی و تخصصی دکتر صبوحی در سال ١٣٩٥ با هدف ارائه خدمات نوین بمنظور ارتقاء سطح بهداشت و سلامت جامعه تأسیس گردیده و در زمینه عرضه داروهای تخصصی و کمیاب و همچنین لوازم آرایشی، بهداشتی ، ارتوپدی و انواع مکملهای رژیمی ، غذائی ، گیاهی و لاغری مورد تأیید وزارت بهداشت و تهیه نسخ ترکیبی پوست و مو با بهترین مواد اولیه و همچنین ارائه محصولات مراقبت از پوست، مو، ناخن و زیبائی از داروخانه های پیشرو می باشد.
دارا بودن نمایندگی محصولات معتبر آرایشی و بهداشتی و ارتوپدی با مناسب ترین قیمتها از ویژگی های داروخانه دکتر صبوحی میباشد . مشاوره خرید محصولات آرایشی بهداشتی , ارتوپدی , تجهیزات پزشکی و مکملهای رژیمی غذایی و همچنین مشاوره دارویی ( در حین نسخه پیچی ) توسط دکتر داروساز از دیگر خدمات حضوری داروخانه دکتر صبوحی می باشد .
مشاهده سایت داروخانه دارو سنتر

 

57-  داروخانه آنلاین ای داروخانه

ای داروخانه
فروشگاه ای داروخانه متعلق به داروخانه شبانه روزی دکتر خسروشاهی در زمینه فروش لوازم آرایشی، بهداشتی ، ارتوپدی و تجهیزات پزشکی و ورزشی / انواع مکملهای: غذائی ، گیاهی و لاغری و مکملهای ورزشی و محصولات مادر و کودک از جمله دوران بارداری و شیردهی و شیر خشک ها و تجهیزات و بهداشت در تمامی زمینه ها مورد تأیید وزارت بهداشت و دارای مجوز از سازمان غذا و دارو و همچنین ارائه محصولات مراقبت از پوست، مو، ناخن و زیبائی یکی از معدود داروخانه های پیشرو در ارائه خمات نوین بمنظور ارتقاء سطح بهداشت و سلامت جامعه می باشد.
مشاهده سایت ای داروخانه

 

58- داروخانه آنلاین مکمل شاپ

مکمل شاپ
مکمل شاپ، بزرگترین و با سابقه ترین داروخانه آنلاین فروش انواع مکمل ورزشی و بدنسازی ایرانی و خارجی، مکمل های کودک و نوزاد، مکمل های تقویتی و دارای مجوز فروش اقلام غیر دارویی به شماره 143/1400/14113 از سازمان غذا و دارو با رويکردی نوين در فروش، فعاليت خود را آغاز کرده. فعاليت محوری ما به طور عمده فروش، مشاوره و اطلاع رسانی در مورد تمامی محصولات موجود در سایت می باشد. ما با پيش روی قرار دادن سياست فروش محصولات دارای تاييديه از سازمان غذا و دارو و ارگان های مربوطه و همراه با تکيه بر مولفه های اساسی هم چون “رضايت مشتري” ، "تضمين اصالت محصولات" ،" خدمات پس از فروش " ، " ارسال به تمام نقاط کشور " ، " 7 روز ضمانت برگشت کالا "و همچنين ارسال محصول به شکل صحيح، سالم و به موقع در کمترين زمان ممکن، در پی جلب رضايت شما مشتريان عزیز می باشيم.
مشاهده سایت مکمل شاپ

 

59-  داروخانه آنلاین دکتر روغنی

داروخانه آنلاین دکتر روغنی
اولین داروخانه اینترنتی استان فارس که در سال ۱۳۹۴ پایه گزاری شد در عصر دیجیتال و همه گیری فضای مجازی در بین مردم که باعث تغییر در سبک زندگی مردم شده است، فروشگاه های آنلاین جایگاه ویژه ای را در بین مردم پیدا کرده است. در این بین داروخانه ها که نقش مهمی را در زندگی مردم ایفا میکنند  که البته بیشتر این مراجعات غیر دارویی و صرف خرید محصولات بهداشتی و بعضا آرایشی می شود. لذا با این هدف وب سایت دکتر روغنی اقدام به نمایش و معرفی تمامی محصولات بهداشتی , آرایشی , مکمل , ارتوپدی و تجهیزات پزشکی داروخانه در محیط وب نموده است. با راه اندازی این وب سایت امید است مشتریان بتوانند در فرصت مناسب و فارغ از مشغله، اجناس مورد نیاز خود را بررسی و انتخاب نمایند و متعاقبا وقت و هزینه کمتری را صرف خرید احتیاجات مورد نیاز خود از داروخانه نمایند
مشاهده سایت دکتر روغنی

 

60-  داروخانه آنلاین دراکت

داروخانه دراکت
داروخانه آنلاین دراکت در تلاش است خرید بدون دغدغه‌ی محصولات اصل، انواع مکمل‌های دارویی و ارسال سریع را به مشتریان خود ارائه کند. دراکت با بهره‌گیری از دانش متخصصان داروسازی راه‌اندازی شده و سعی در ارتقا سلامت شهروندان دارد.
مشاهده سایت داروخانه دراکت

 

61-  داروخانه آنلاین داروما

داروخانه داروما
داروما ، داروخانه آنلاین دکتر کرمانی می باشد. داروخانه شبانه روزی دکتر کرمانی در سال 1388 تاسیس شد و با توجه به درخواست روزافزون مشتریان به خرید آنلاین و غیر حضوری سایت داروما از سال 1398 فعالیت خود را آغاز نمود.
مشاهده سایت داروخانه داروما

 

62-  داروخانه آنلاین ابن یمین

داروخانه ابن یمین
خرید آنلاین محصولات آرایشی بهداشتی، پزشکی و سلامت، مادر و کودک و مکمل های ورزشی و غذایی از داروخانه شبانه روزی ابن یمین و تحویل درب محل در سراسر ایران امکان پذیر است.
مشاهده سایت داروخانه ابن یمین

 

63-  داروخانه آنلاین دکتر کیایی

داروخانه دکتر کیایی
داروخانه دکتر کیایی یکی از بزرگترین داروخانه های کشور در شهر رشت است که با ارائه خدمات متنوع در حوزه ی سلامت و بهداشت در خدمت شما می باشد. داروخانه آنلاین دکتر کیایی از سال 1395 کار خود را در بستر اینترنت برای فروش اقلام غیر دارویی و داروهای بدون نیاز به مجوز پزشک شروع کرده است. هدف ما در گامل اول مشاوره به شما برای خرید متناسب و در گام بعدی ارائه بهترین و با کیفیت ترین اجناس ممکن است.
مشاهده سایت داروخانه دکتر کیایی

 

64-  داروخانه آنلاین ایران هیل

ایران هیل
فروشگاه مجازی ایران هیل به پشتوانه داروخانه دکتر موسوی از شهریور ماه 1397 فعالیت خود را پیرامون اطلاع رسانی و فروش آنلاین محصولات داروخانه ای به صاحب امتیازی دکتر نسترن موسوی آغاز نموده است. این مجموعه با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، با استفاده از مشاورین مجرب داروساز در بستر داروخانه، با مجوزهای لازمه از وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی؛ در همراهی مشتریان در فرآیند انتخاب و خرید و حفظ جایگاه بی طرفانه در میان آنها، نهایت تلاش خود را می‏‏کند. کاربران و مشتریان ایران هیل می‏‏توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود، وب سایت ایران هیل را بررسی کنند و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب و خرید کنند.
مشاهده سایت داروخانه ایران هیل

 

65-  داروخانه آنلاین دارونک

داروخانه آنلاین دارونک
سایت دارونک متعلق به داروخانه شبانه روزی پاسارگاد می باشد. داروخانه شبانه روزی پاسارگاد در سال ۱۳۸۶ توسط دکتر مصیب کوه¬کن تاسیس گردید و فعالیت خود را از آن زمان شروع کرد. داروخانه شبانه روزی پاسارگاد قدیمی ترین داروخانه شبانه روزی رفسنجان می باشد و دارونک اولین سایت فروش آنلاین داروخانه در شهر رفسنجان می باشد.
مشاهده سایت داروخانه دارونک

 

66-  داروخانه آنلاین دارونا

داروخانه آنلاین دارونا
داروخانه دکتر رشیدی در تیرماه 1399 شروع به فعالیت کرده است. دارونا، سرویس اینترنتی داروخانه دکتر رشیدی می باشد که به منظور فروش فرآورده های سلامت غیردارویی از طریق اینترنت راه اندازی شده است.
مشاهده سایت داروخانه دارونا

 

67- داروخانه آنلاین خانه دارو

خانه دارو
خانه دارو یک وب سایت اطلاع رسانی و فروش اقلام غیر دارویی است، این وب سایت متعلق به خانم دکتر هنگامه سلیمانی بوده و با نظارت ایشان فعالیت می کند. خانه دارو تمامی محصولات قابل ارائه در داروخانه ( به غیر از دارو ) را پوشش میدهد . به صورت کلی محصولات ارائه شده در خانه دارو شامل محصولات آرایشی , بهداشتی , مکملهای رژیمی غذایی , غذای کودک و نوزاد , ارتوپدی و تجهیزات پزشکی می شود .
مشاهده سایت خانه دارو

 

68-  داروخانه آنلاین دارو سیتی

دارو  سیتی
داروسیتی ،داروخانه اینترنتی با مجوز رسمی غذا و دارو زیر نظر دانشگاه عوم پزشکی شهید صدوقی یزد،در آستانه چهارمین سال فعالیت خود، با گستره‌ای از کالاها و مکمل های متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «بهترین قیمت» و « اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که  از نخستین روز تاسیس سعی کرده ایم به آن پایبند باشیم و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود بیافزاییم. گستره‌ای به وسعت مکمل های دارویی، مکمل های ورزشی ، محصولات سلامتی پوست و مو وناخن، لوازم آرایشی و بهداشتی، سلامت دهان و دندان، لوازم مادر و کوذک،  بهداشتی آقایان ،لوازم پزشکی با بیشترین سرعت و بهترین شکل بسته بندی به دست شما خواهیم رساند.
مشاهده سایت دارو سیتی

 

69- داروخانه آنلاین اکسیر تن

اکسیرتن
داروخانه اینترنتی اکسیرتن از اوایل سال 1399 در راستا خدمت رسانی در حوزه دارو، سلامت و زیبایی ، با مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو افتتاح شده است. هدف ما در یک کلام مشتری مداری است. در این مجموعه تلاش بر رساندن اطلاعات کاربردی و به روز بر بستر اینترنت و رسانه های اجتماعی در کنار تحویل محصولات داروخانه‌ای غیر دارویی به دست شما مشتریان عزیزان در سرتاسر کشور است.
اکسیرتن بازو اجرایی اینترنتی داروخانه دکتر باقی شهر یزد می‌باشد که تجربه بیش از بیست سال سابقه خدمت رسانی به مردم شهر یزد را داشته است. دکتر افسر باقی از اولین بانوان داروساز استان یزد بوده و داروخانه ایشان به عنوان یکی از قطب‌های محصولات آرایشی و بهداشتی استان می‌باشد.
مشاهده سایت اکسیر تن

 

70-  داروخانه آنلاین آنلاین فیت فارما

فیت فارما
داروخانه شبانه روزی دکتر لرکی در سال 1397 با مجوز رسمی سازمان غذا و دارو و با تلاش داروسازان جوان و خوشفکر کشورمان و با همکاری علمی برخی از اساتید دانشگاه علوم پزشکی همدان راه اندازی گردید. هدف از راه اندازی این مجموعه ارائه خدمات به روز و مغفول مانده در داروخانه و فضای مجازی بوده و امید است با عنایت پروردگار، همت و تلاش روز افزون داروسازان و پرسنل این مجموعه به این مهم دست پیدا کنیم.
مشاهده سایت داروخانه فیت فارما

 

71- داروخانه آنلاین شفا

داروخانه شفا
بر طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه میکند . که البته بیشتر این مراجعات غیر دارویی و صرف خرید محصولات بهداشتی و بعضا آرایشی می شود .
داروخانه شفا نیز با علم به این موضوع تصمیم به سهل نمودن ارتباط مخاطبان با محصولات داروخانه را دارد . لذا با این هدف وب سایت داروخانه شفا اقدام به نمایش و معرفی تمامی محصولات بهداشتی , آرایشی , مکمل , ارتوپدی و تجهیزات پزشکی داروخانه در محیط وب نموده است .
مشاهده سایت داروخانه شفا

 

72- داروخانه آنلاین ویتاماه

ویتاماه
این وبسایت، داروخانه آنلاین دکترطیوفون می باشد. خرید از سایت دارو خانه آنلاین ویتاماه کاملا مشابه خرید حضوری شما از داروخانه است. هدف از تاسیس سایت داروخانه اینترنتی ویتاماه ایجاد بانک محصولات دارویی در زمینه مکمل های غذایی، آرایشی و بهداشتی، ورزشی و تجهیزات پزشکی جهت خرید مطمئن، راحت و مقرون به صرفه تر و بدون حضورفیزیکی در محیط داروخانه می باشد. کلیه ی اقلام وکالاهای سایت از نظر شرایط نگهداری، سلامت، کیفیت و اصالت و قیمت توسط داروخانه ی دکتر طیوفون تضمین شده می باشد.
مشاهده سایت ویتاماه

 

73- داروخانه آنلاین داروکار

داروکار
داروخانه دکتر معین در سال 1399 اقدام به راه اندازی داروخانه آنلاین داروکار کرده است. البته در حال حاضر طبق قوانین وزارت بهداشت و درمان، فروش دارو از طریق سایت، مجاز نیست و داروخانه آنلاین داروکار تنها مجاز به فروش مکملهای دارویی، تغذیه ای، ورزشی، گیاهی، محصولات آرایشی – بهداشتی، تجهیزات پزشکی و سایر کالاها و فراورده های سلامت محور از طریق سایت داروکار می باشد.
مشاهده سایت داروخانه داروکار

 

74- داروخانه آنلاین دارو247

دارو247
داروخانه آنلاین دارو 247 در سال 1399 و با مدیریت دکتر ایرانشاهی تاسیس شده است . ما با هدف دسترسی راحت تر شما عزیزان از منزل به اقلام غیردارویی که نیاز به نسخه پزشک ندارند از سال 1400 در بستر فضای مجازی و در اپلیکیشن اینستاگرام شروع به خدمت رسانی کرده ایم و اکنون برای خدمات بهتر و با هدف جلب رضایت بیشتر شما عزیزان و سهولت بیشتر در خرید 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته روی به راه اندازی وبسایت داروخانه آنلاین دارو 247 آورده ایم.تمامی محصولات این داروخانه آنلاین، از جمله اقلام غیر دارویی و داروهای بدون نیاز به نسخه دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و تحت نظر سازمان غذا و دارو بوده که شما عزیزان می توانید با چند کلیک ساده و با خدماتی با کیفیت به آنها دسترسی داشته باشید.
مشاهده سایت داروخانه آنلاین دارو 247

 

75- داروخانه آنلاین مستر دارو

مستر دارو
مستردارو یکی از بهترین داروخانه های آنلاین در سطح کشور است که برای رفاه حال شما عزیزان در سال 1401 اقدام به تاسیس فروشگاه اینترنتی آنلاین نموده است. داروخانه شبانه روزی مستر دارو  تمام تلاش خود را برای تامین بهترین محصولات ایرانی و خارجی در حوزه انواع مکمل های بدنسازی، مکمل های دارویی، محصولات زناشویی، آرایشی، محصولات مرتبط به مادر و کودک، تجهیزات پزشکی و غیره به کار برده است.
مشاهده سایت مستر دارو

 

76- داروخانه آنلاین اهواز فارما

اهواز فارما
داروخانه آنلاین اهواز فارما افتخار همکاری با جمعی از بهترین داروخانه های شهر اهواز جهت ارایه مشاوره دارویی، عرضه برندهای مختلف آرایشی و بهداشتی و انواع مکمل های غذایی، ورزشی و کمک درمانی را از سال 1401 دارد و خواهشمند ست با ارایه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود آینده ای روشن برای داروخانه آنلاین اهوازفارما رقم بزنید.
مشاهده سایت داروخانه اهواز فارما

 

77- داروخانه آنلاین داروپست

دارو پست
داروپست وب سایت رسمی داروخانه دکتر فکور است که این وب‌سایت به عنوان اولین دارنده مجوز فروش اینترنتی اقلام غیر دارویی از سازمان امور غذا و دارو کشور ایران از سال ۱۳۹۵ در حال فعالیت است. 
داروپست به عنوان یک فروشگاه اینترنتی محصولات داروخانه‌ای (شامل مکمل های ورزشی از جمله پروتئین، گینر، کراتین و...، مکمل‌های غذایی از جمله مولتی ویتامین، محصولات افزایش وزن، محصولات کاهش وزن و...، آرایشی و بهداشتی از جمله کرم ضد آفتاب، ضد چروک، مرطوب کننده، محصولات ضد شوره، شامپوهای تقویت مو و... ، تجهیزات پزشکی است) با پایندی به سه اصل پرداخت در محل، ۷ روز ضمانت بازگشت و تضمین اصل بودن محصولات در نظر دارد هر آنچه را که شما نیاز دارید را در اسرع وقت درب منزل برای شما مشتریان عزیز به سراسر کشور از طریق اداره پست و پیک موتوری ارسال نماید.
مشاهده داروخانه آنلاین داروپست


78- داروخانه آنلاین پرشیا

داروخانه پرشیا
داروخانه پرشیا در سال 1374 توسط دکتر بابک برهانی مقدم (دکتر داروساز ، نظام پزشکی د-5311) در تهران تاسیس گردید. داروخانه اینترنتی پرشيا وابسته به  ((داروخانه پرشیا))  بوده و از سال 1396 آغاز به فعالیت نموده است، این داروخانه ی اینترنتی با رعایت کلیه قوانین و مقررات و الزامات سازمان غذا و دارو به عرضه خدمات و فروش کالا های مجاز بصورت اینترنتی می نماید.
نهایت تلاش ((داروخانه  اینترنتی پرشیا)) این است که تمام اقشار جامعه و در هر رده سنی بتوانند معتبرترین و بهترین ها را با سرعت بالای جستجو از بین صدها قلم از محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی بررسی، انتخاب و البته با کمترین مبلغ ممکن  بصورت آنلاین خریداری نمایند.

مشاهده سایت داروخانه پرشیا

 

79- داروخانه آنلاین سینا

داروخانه سینا
سینا فقط یک داروخانه انلاین نیست! ما در داروخانه سینا یه صورت تمام وقت و شبانه روزی پشتیبان مشتریان و کاربران گرامی هستیم، با تیمی مجرب از کارشناسان فروش قبل و بعد از خرید همواره مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش را به مشتریان کرامی ارائه میدهیم . 
محصولات و خدمات داروخانه سینا در زمینه بهداشت فردی ، زناشویی ، آرایشی ، تناسب اندام  و ... میباشند تمامی محصولات با سریع و کاملا محرمانه برای سراسر کشور عزیزمان ایران ارسال میشوند.
معتقدیم که سلامتی و زیبایی باید همیشه با هم زندگی کنند ، در کنار هم و برای همیشه . زیرا وقتی از درون احساس خوبی داشته باشید ، از بیرون نیز عالی به نظر می رسید.
مشاهده سایت داروخانه سینا

 

80- داروخانه آنلاین فارمادو

فارمادو
داروخانه آنلاین فارمادو به عنوان یک پلتفرم پیشرو در حوزه بهداشت و درمان، به افراد این امکان را می‌دهد که به سادگی و در هر زمانی به داروها و محصولات بهداشتی مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند. با استفاده از داروخانه آنلاین، افراد می‌توانند به مشاوره تخصصی درمانی دسترسی داشته باشند، داروهای مورد نیاز خود را به راحتی سفارش دهند و از خدمات بهداشتی و درمانی آنلاین بهره‌مند شوند.
مشاهده داروخانه اینترنتی فارمادو

 

81- داروخانه آنلاین فارمادی

داروخانه فارما دی
فارمادی، فروشگاه آنلاین متعلق به داروخانه‌ی دکتر آل‌محمد است که سال 1397 در اهواز تاسیس شد.
داروخانه‌ی آنلاین فارما‌دی، با مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو و نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، محصولات غیر داروئی مانند اقلام آرایشی و بهداشتی (انواع کرم‌ها، مرطوب کننده‌ها، شوینده‌ها، محصولات مراقبت از پوست و مو، دهان و دندان و …) و مکمل‌ها (شامل مکمل‌های ورزشی، گیاهی، تغذیه، رژیمی، ویتامین‌ها، کودکان و …) به فروش می‌رساند و در سریع‌ترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می‌نماید.
مشاهده سایت داروخانه فارمادی

 

82- داروخانه آنلاین داواخانا

داواخانا
داواخانا، داروخانه اینترنتی دکتر نعمتی با سال‌ها تجربه در امر توزیع و فروش انواع دارو، مکمل‌های دارویی، ملزومات مادر و کودک، مکمل‌های ورزشی و تجهیزات پزشکی توانسته جایگاه خوبی در بین خریداران اینترنتی به دست آورد. خط مشی داواخانا ارائه امکان خرید آسان و بدون دغدغه برای مشتریان خود از سراسر ایران و نیز تضمین کیفیت کالاهای ارائه شده است. شما می‌توانید هر آنچه که از یک داروخانه آنلاین انتظار دارید از وب‌سایت داواخانا تهیه نمایید.
مشاهده داروخانه آنلاین داواخانا

 

83- داروخانه آنلاین داروچی

داروخانه داروچی
داروچی بستر اینترنتی داروخانه شبانه روزی امام خمینی رباط کریم است که در سال ۱۳۶۹ تاسیس شد و در سال ۷۹ به بخش خصوصی واگذار شد. این داروخانه جزو لیست داروخانه های منتخب وزرات بهداشت و درمان می باشد و توانایی ارائه خدمات مخصوص داروخانه‌ها منتخب را داراست. در این ۲۰ سال که این داروخانه تحت مدیریت بخش خصوصی بوده است، همواره در تلاش بوده که نیازهای درمانی مردم بخش رباط کریم، شهریار و بهارستان را تامین کنند.
مشاهده داروخانه اینترنتی داروچی

 

84- داروخانه آنلاین دکتر دوستی

داروخانه دکتر دوستی
اولین پایگاه جامع اینترنتی محصولات داروخانه در شهر کرمان که از شهریور ماه ۱۳۹۶ به صاحب امتیاز آقای دکتر فرزاد دوستی شعار و تحت نظارت آقای دکتر فرزاد دوستی شعار دارو ساز و آشنایی هر چه بهتر مصرف کنندگان از محصولات داروخانه راه اندازی گردیده است .
مشاهده داروخانه اینترنتی دکتردوستی

 

85- داروخانه آنلاین امام رضا (ع)

داروخانه امام رضا
داروخانه امام رضا(ع)، در سال ۱۳۷۷ با هدف ارائه خدمات به همشهریان محترم و به منظور ارتقای سطح بهداشت و سلامت جامعه، با مدیریت دکتر محمد صادقی چهر تاسیس گردیده است.این مجموعه به منظور ارائه خدمات گسترده‌تر از جمله عرضه داروهای تخصصی و کمیاب بیماری‌های خاص(شیمی درمانی، ام‌اس، پیوندی، صعب‌العلاج، داروهای معاونتی و..) فعالیت خود را از داروخانه روزانه به داروخانه شبانه روزی تغییر داد‌.داروخانه شبانه روزی امام رضا(ع) در راستای افزایش رفاه همشهریان و مجاوران کریمه اهل بیت در سال ۱۳۹۹، همزمان با آغاز دهه کرامت، اقدام به راه‌اندازی بخش فروش غیر حضوری اقلام آرایشی، بهداشتی، مکمل‌های غذایی و بدنسازی، تجهیزات ارتوپدی و پزشکی و... نموده است.
مشاهده داروخانه اینترنتی امام رضا (ع)

 

86- داروخانه آنلاین کوثر طب

داروخانه کوثر طب
داروخانه آنلاین کوثر طب فعالیت خود را پیرامون اطلاع رسانی و خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی و زیبایی آغاز نموده است که یک داروخانه اینترنتی جهت فروش محصولاتی برای کمک توان بخشی جنسی می باشد، این مجموعه افتخار دارد با دارا بودن مجوز رسمی از وزارت بهداشت بدون مراجعه حضوری مشتریان، امکانات یک داروخانه اینترنتی را از مرحله انتخاب محصول، خرید و تحویل فراهم آورد. داروخانه آنلاین ما به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. شما مخاطبین محترم میتوانید با مقایسه قیمت و مشخصات محصولات در زمان خرید از داروخانه آنلاین کوثر طب بهترین لذت خرید اینترنتی خود را تجربه کنید.
مشاهده سایت داروخانه کوثر طب

 

87- داروخانه آنلاین دارو باکس


داروباکس جزو اولین پایگاه های اطلاع رسانی جامع اینترنتی محصولات داروخانه که از اردیبهشت سال ۱۳۹۷ تحت نظارت دکترین داروساز به منظور اطلاع رسانی و آشنائی هرچه بهتر مصرف کنندگان از محصولات داروخانه راه اندازی گردیده است .
بر طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه میکند . که البته بیشتر این مراجعات غیر دارویی و صرف خرید محصولات بهداشتی و بعضا آرایشی می شود .
داروباکس نیز با علم به این موضوع تصمیم به سهل نمودن ارتباط مخاطبان با محصولات داروخانه را دارد . لذا با این هدف وب سایت داروباکس اقدام به نمایش و معرفی تمامی محصولات بهداشتی , آرایشی , مکمل , ارتوپدی و تجهیزات پزشکی داروخانه در محیط وب نموده است .
مسلما داروباکس قصد ارائه و فروش دارو را ندارد , زیرا دارو حتما با حضور بیمار و ارائه نسخه پزشک و در حضور مسئول فنی و دکتر داروساز داروخانه میسر می باشد . اما با راه اندازی این وب سایت امید آن می رود تا مشتریان محترم قبل از حضور فیزیکی در محیط داروخانه بتوانند در فرصت مناسب و فارغ از مشغله اجناس مورد نیاز خود را بررسی , مقایسه و انتخاب نمایند و متعاقبا وقت و هزینه کمتری را صرف خرید احتیاجات مورد نیاز خود از داروخانه نمایند .
مشاهده سایت داروخانه دارو باکس

 

88- داروخانه آنلاین ویتامین ث


داروخانه آنلاین ویتامین ث وابسته به داروخانه دکتر نازنین رمضانی فعالیت خود را از دی ماه سال ۹۸ با هدف ارتقاء خدمت رسانی در فضایی بجز فضای فیزیکی داروخانه آغاز کرده ست. امید است در سایه همراهی و حمایت همیشگی شما بزرگواران در این عرصه نیز پیشرو باشد.
مشاهده سایت داروخانه ویتامین ث

 

89- داروخانه آنلاین دارو نگار


دارونگار اولین سامانه هوشمند تحویل دارو و کالا های داروخانه ای است. دیگه لازم نیست تو ترافیک بمونید، ما به جای شما دنبال دارو ها و سفارش هاتون می گردیم، پیدا میکنیم و به دستتون میرسونیم! داروباکس یک پلتفرم بین کاربران و داروخانه ها است و سفارش های دارویی و غیردارویی را از داروخانه ها به سمت کاربران می برد. بدین ترتیب که ابتدا درون اپلیکیشن عکسی واضح از نسخه پزشک خود و یا کالای داروخانه ای مد نظر خود (شامل هر چیزی از جمله مکمل ها، آرایشی بهداشتی، مادر و کودک، ارتوپدی، تجهیزات پزشکی و یا هر کالای داروخانه ای) برای ما می فرستید. با ارسال سفارش شما به سامانه، این درخواست به ترتیب اولویت فاصله به داروخانه های سطح شهر فرستاده می شود.
مشاهده سایت داروخانه دارو نگار

 

90- داروخانه آنلاین حکیم24


داروخانه دکتر حکیم الهی به صاحب امتیازی دکتر ایمان حکیم الهی با شماره پروانه تاسیس 115/3961/1/125612 از سال 1399 اقدام به راه اندازی داروخانه آنلاین نموده و در این مسیر سعی و تلاش خود را می کند تا در زمینه تامین بهترین محصولات ایرانی و خارجی در حوضه مکمل ها، آرایشی بهداشتی و تجهیزات پزشکی از نمایندگان رسمی و بهترین برندهای روز دنیا اقدام نماید.
مشاهده داروخانه اینترنتی حکیم24

 

91- داروخانه آنلاین بی بی دارو


داروخانه آنلاین تخصصی مادر و کودک بی بی دارو به پشتوانه علمی بنیانگذاران آن در حوزه های پزشکی، داروسازی و کامپیوتر در سال 1397 تاسیس شد و از ابتدای سال 1400 فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. ما در چشم اندازی بلند مدت با قبول مسئولیت اجتماعی در خصوص سلامت مادران و کودکان، که ضامن جامعه ای سالم در آینده ای روشن است، در حال توسعه و پرورش یک سیستم جامع و مطمئن در بستر اینترنت برای کمک به آگاهی و سلامت خانوار هستیم.
مشاهده داروخانه اینترنتی بی بی دارو

 

 

92- داروخانه آنلاین دی اس پی24


داروخانه شبانه روزی دکتر صیدالی بهترین بستر برای خرید اینترنتی کالاهای مورد نیاز شما در ایران است . “اصل بودن کالا ، ” ارسال سریع” و “مشاوره تخصصی” از ویژگی های مهم و اساسی در داروخانه شبانه روزی دکتر صیدالی از نخستین روز تأسیس بوده و تمام سعی خود را کرده تا به آن پایبند باشد . داروخانه شبانه روزی دکتر صیدالی سعی بر آن دارد که روزانه بر تعداد محصولات و تنوع آن بیفزاید تا بتواند نیاز همه ی افراد با هر نوع سلیقه را در خرید محصولات اینترنتی مرتفع کند. تمامی کالاها و خدمات حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.
مشاهده سایت داروخانه دی اس پی 24

 

93- داروخانه آنلاین گالف دارو


"اصل بودن کالا" ، "گارانتی بازگشت" ، " ارسال سریع" و "مشاوره تخصصی" توام با حفظ ارزش های مشتری از ویژگی های مهم و اساسی در گروه گالف دارو بوده و با جدیت به آن پایبند خواهیم بود. گالف دارو پیش از خرید محصول به شما مشاوره خرید را ارائه می نماید تا شما با اطمینان کامل کالای مورد نظر خودتون را انتخاب و به بهترین قیمت خریداری نمایید و در کمترین زمان تحویل گیرید.
این سایت با دارا بودن کلیه مجوزهای رسمی مورد نیاز برای فعالیت در این حوزه و درگاه امن پرداخت اینترنتی خیال شما را در امر خرید آسوده خواهد کرد.
جهت رسیدگی به کلیه امور مشتریان از جمله ثبت سفارشات، پیگیری سفارشات، پاسخ به سوالات، دریافت نظرات و پیشنهادات و انتقادات، انواع راههای ارتباطی از جمله تلفن، ایمیل، پیامک، فرم ثبت نظرات و پیشنهادات و انتقادات در نظر گرفته شده است و از طریق صفحه مرکز تماس با ما قابل دسترس می باشد.
مشاهده سایت گالف دارو

 

94- داروخانه آنلاین آتی فارمسی


امروزه بدلیل وجود مشغله های زیاد زندگی مدرن، بهای زمان و اهمیت داشتن برنامه ریزی جهت فعالیت های ارزشمندی مثل آموزش،تفریح، ورزش و حتی داشتن اوقات فراغت و لذت بردن از علایق شخصی و استراحت برای ما به وضوح مشخص است ، در نتیجه صرف زمان های نسبتا طولانی برای انجام خریدهای حضوری به صرفه و منطقی نمی باشد…
با استعانت از پروردگار، پایگاه اطلاع رسانی جامع اینترنتی محصولات داروخانه، در مهرماه سال ۱۴۰۰ به عنوان سایت رسمی داروخانه دکتر عاطفه شهبازی به صاحب امتیازی ایشان (دانش آموخته دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه)
راه اندازی شد .
ما مفتخریم که پس از کسب مجوزهای لازم از وزارت بهداشت و معاونت غذا و دارو، اقدام به معرفی و ارایه تمام اقلام بدون نیاز به نسخه داروخانه ( مکمل های غذایی، ورزشی، محصولات آرایشی و بهداشتی و زیبایی، تجهیزات پزشکی، ارتوپدی و ملزومات مادر و کودک) بدون محدیت زمان و مکان در سراسر کشور به مخاطبین عزیز خود نماییم .
مشاهده سایت آتی فارمسی

 

95- داروخانه آنلاین علی دارو


علی دارو سایت رسمی داروخانه دکتر بهمنش (سقراط) تحت نظارت علمی و فنی دکتر علی بهمنش، دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت که بدون صرف وقت و هزینه کمتر برای خرید و تحویل محصولات امکاناتی فراهم کرده است که با انتخاب از دسته بندی مقابل ، لیست محصولات مورد نظر خود را مشاهده و خرید کنید . این داروخانه آنلاین در زمینه فروش اینترنتی انواع مکمل بدنسازی و ورزشی مانند پودر پروتئین وی، مکمل گینر، ال کارنیتین، ال آرژنین و مکمل های تغذیه ای و مولتی ویتامین مانند قرص کم خونی، قرص ضد ریزش مو، قرص جوانساز پوست و انواع کلاژن و تقویت سیستم ایمنی فعالیت دارد.
مشاهده سایت علی دارو

 

96- داروخانه آنلاین یارا فارما


داروخانه آنلاین یارافارما با تسهیل ارتباط با مخاطبان اقدام به فروش و معرفی بهترین محصولات ایرانی و خارجی غیر دارویی داروخانه مانند مکمل ها شامل انواع مکمل بدنسازی و ورزشی مانند پروتئین وی، مکمل گینر، ال آرژنین ، ال کارنیتین و سایر مکمل های رژیمی غذایی شامل انواع مولتی ویتامین، املاح معدنی و همچنین مکمل های تخصصی مانند قرص کم خونی، قرص ضد ریزش مو، قرص جوانساز پوست و انواع کلاژن و تقویت سیستم ایمنی و همچنین محصولات آرایشی بهداشتی، ارتوپدی، مادر و کودک، تجهیزات پزشکی، محصولات زناشویی و به طورکلی تمام اقلام داروخانه ای در بخش فروش آنلاین این داروخانه وجود دارند و با گروه بندی، منوهای دسترسی آسان، جستجوی پیشرفته با اعمال انواع پارامترها و فیلترهای مورد نظر این امکان را فراهم ساخته است تا مشتریان عزیز با کمترین زمان بتوانند محصول مورد نظر خود را انتخاب و با مقایسه سایر کالاهای مشابه و یا مشاوره تخصصی آنلاین با دکتر داروساز بهترین و مناسب ترین محصول را انتخاب نمایند.
مشاهده سایت یارا فارما

 

97- داروخانه آنلاین مای دارو


مای دارو، محصولات بهداشتی و زیبایی مورد علاقه شما تنها با یک کلیک در دسترس شما قرار دارد.  مای دارو امکان ارسال آسان اقلام داروخانه را مستقیماً درب منزل شما فراهم می کند. از داروهای بدون نسخه (OTC) گرفته تا لوازم دیابت و نیازهای مراقبت از نوزاد، لوازم آرایشی و بهداشتی، مکمل های ورزشی و غذایی و موارد دیگر همگی به سهولت در اختیار شما قرار دارد. شما می توانید به راحتی محصولات را مقایسه کنید تا محصولاتی را پیدا کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارند.
مشاهده سایت مای دارو

 

98- داروخانه آنلاین تداوی


در داروخانه آنلاین تداوی شما می توانید به صورت رایگان با دکتر داروساز ارتباط برقرار کنید و همچنین داروهای کمیاب خود را با ارسال تصویر نسخه و یا اطلاعات نسخه الکترونیک خود به قسمت نسخه دارویی موجود در سایت تداوی به راحتی یافته و تهیه کنید.
مشاهده سایت تداوی

 

99- داروخانه آنلاین هلث اید


داروخانه آنلاین هلث¬ اید، وب¬سایت رسمی داروخانه دکتر آزاده نادری است که به منظور اطلاع¬ رسانی و آشنایی هرچه بهتر مصرف¬ کنندگان با محصولات داروخانه و همچنین خرید آنلاین محصولات، راه ¬اندازی شده است.
ما در داروخانه آنلاین هلث ¬اید تلاش می¬کنیم تا کاربران بتوانند محصولات مورد نیاز خود را به آسانی انتخاب، مقایسه و خرید نمایند. یکی از مهم¬ترین اهداف این سایت، ایجاد تجربه خریدی راحت و مطمئن در زمینه مکمل ¬های غذایی، مکمل ¬های دارویی، محصولات آرایشی و بهداشتی و تجهیزات پزشکی، برای مصرف¬ کنندگان است.
داروخانه آنلاین هلث¬ اید، با مجوز رسمی در زمینه  فروش اینترنتی محصولات داروخانه ¬ای، امکان خدمات مشاوره آنلاین و خرید اینترنتی با ضمانت اصل بودن محصول و کالا را به صورت 24 ساعته برای مشتریان، فراهم کرده است.
مشاهده سایت داروخانه هلث اید

 

100- داروخانه آنلاین آرش24


فروشگاه آنلاین آرش 24 با بیش از 10 سال سابقه در ارائه انواع محصولات دارویی، آرایشی و بهداشتی می باشد که در سال 1395 توسط دکتر احمد خالصی تاسیس شد.
مشاهده سایت داروخانه آنلاین آرش 24

 

101- داروخانه آنلاین دکتر گل افشان


فروشگاه اینترنتی داروخانه متعلق به داروخانه دکتر گل افشان می باشد که در زمینه  فروش لوازم آرایشی، بهداشتی ، ارتوپدی و تجهیزات پزشکی و ورزشی / انواع مکملهای: غذائی ، گیاهی و لاغری و مکملهای ورزشی  و محصولات مادر و کودک از جمله دوران بارداری و شیردهی و شیر خشک ها و تجهیزات و بهداشت و بطور کلی در تمامی زمینه های مورد تأیید وزارت بهداشت و دارای مجوز از سازمان غذا و دارو فعالیت می نماید.
و همچنین ارائه دهنذه محصولات مراقبت از پوست، مو، ناخن و زیبائی بوده و یکی از معدود داروخانه های پیشرو در ارائه خدمات نوین بمنظور ارتقاء سطح بهداشت و سلامت جامعه می باشد.مشاوره خرید محصولات آرایشی بهداشتی , ارتوپدی , تجهیزات پزشکی  و همچنین مشاوره دارویی ( در حین نسخه پیچی ) و پشتیبان تلفنی برای اقلام وبسایت توسط دکتر متخصص داروساز از دیگر خدمات داروخانه می باشد .
مشاهده سایت داروخانه دکتر گل افشان