قوانین و شرایط مربوط به نحوه استفاده از خدمات دسکتو

در صورت استفاده از هر یک از سرویس‌های دسکتو شما موظف به رعایت شرایط و قوانین زیر هستید. بنابراین پیشنهاد می کنیم که موارد زیر را با دقت مطالعه فرمایید.

لازم به ذکر است که صفحه قوانین به صورت دوره‌ای و بر اساس شرایط قابل تغییر خواهد بود و به روز می شود. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که هر چند وقت یک بار این صفحه را مطالعه نمایید.

۱. شرایط استفاده

  1. ۱. از درج هرگونه محتوا که بر اساس قوانين جاری جمهوری اسلامی ايران، مشمول عنوان جرم می‌شود پرهيز نمایید.

  2. ۲. حداقل سن قانونی برای استفاده از خدمات دسکتو ۱۸ سال می باشد.

  3. ۳. از درج هرگونه محتوا که بر خلاف عفت عمومی و يا هنجارهای متعارف جامعه باشد، و يا به گونه‏‌ای اهانت به مقدسات دینی اديان قانونی ياد شده در قانون اساسی بشود، خودداری نمایید.

  4. ۴. از درج هر گونه محتوا که به واسطه آن به اشخاص حقيقی يا حقوقی تابع کشور جمهوری اسلامی ايران توهين شود ممانعت کنید. مسئولیت حساب کاربری و تمامی فایل‌ها و متونی که در فروشگاه خود استفاده می کنید به عهده سازنده آن حساب کاربری است. توجه کنید که رعایت نکردن قوانین موجب بسته شدن فروشگاه و حساب کاربری می شود. درصورت نیاز به اطلاع‌رسانی و هشدار، تیم پشتیبانی دسکتو از طریق پست الکترونیک یا شماره تماس وارد شده با شما ارتباط برقرار خواهد نمود.

  5. ۵. مسئولیت درست نبودن اطلاعات کاربری و اطلاعات پرداخت به عهده کاربر می‌باشد و دسکتو در قبال اتفاقات ناشی از آن مسئولیتی ندارد.

  6. ۶. مسئولیت حقوقی هرگونه محتوایی که در سرویس‌های دسکتو استفاده کنید متوجه کاربر است و دسکتو هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای فروشگاه‌ها نمی‌پذیرد.

  7. ۷. دسکتو حق دارد در صورت نیاز در هر زمان سرویس ارائه شده را تغییر دهد و یا لغو نماید.

  8. ۸. در صورت مغایرت محتوای فروشگاه با قوانین جمهوری اسلامی ایران، دسکتو می تواند محتوای مجرمانه و یا در صورت نیاز فروشگاه متخلف را حذف نماید.

  9. ۹. از قرار دادن لینک خرید سایت‌های دیگر در فروشگاه ساخته شده توسط دسکتو خودداری کنید. تمامی روند فروش محصول باید از طریق سرویس دسکتو انجام گردد. در صورت برخورد با همچین موردی، فروشگاه غیرفعال می شود.

  10. ۱۰. خرید و فروش فروشگاه‌های ساخته شده در دسکتو بدون هماهنگی، غیرقانونی می باشد و در صورت مشاهده علاوه بر غیرفعال کردن فروشگاه، این مورد به صورت قانونی پیگیری مر گردد.

  11. ۱۱. در صورت استفاده از نام‌های غیرمتعارف در نام دامنه فروشگاه، دسکتو بدون اطلاع قبلی و در سریع‌ترین زمان ممکن فروشگاه مورد نظر را حذف خواهند نمود.

  12. ۱۲. دسکتو می‌تواند به دلایل مختلف در هر زمانی اقدام به دریافت مدارک شناسایی صاحب فروشگاه یا تعهدنامه کتبی کند.

  13. ۱۳. در صورت استفاده از محتوای تهدیدآمیز یا سوء استفاده شفاهی و کتبی نسبت به هر یک از فروشگاه‌های اینترنتی ساخته شده در دسکتو، کارمندان دسکتو و یا خود شرکت، حساب کاربری و فروشگاه شما مسدود می گردد.

  14. ۱۴. ما این حق را در دسکتو برای خود محفوظ می‌داریم که خدمات خود را به رقبای شما نیز ارائه دهیم و هیچ انحصاری در هیچ یک از حوزه‌های کسب و کار وجود ندارد. حتی ممکن است تعدادی از کارمندان دسکتو، مشتریان دسکتو نیز محسوب شوند و در حوزه کسب و کار شما فعالیت کرده و رقیب شما باشند، با توجه به قوانین دسکتو، هیچ یک از فروشگاه‌ها، هیچ دسترسی به اطلاعات محرمانه و شخصی کسب و کارها نخواهند داشت.

  15. ۱۵. مسئولیت تمامی فایل‌های آپلود شده روی فروشگاه و خدمات در حال ارائه بر عهده صاحب فروشگاه می‌باشد و دسکتو هیچ مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

  16. ۱۶. دسکتو حق دارد در صورت نیاز، فایل و یا خدمت ارائه شده در هر فروشگاه را بر اساس تشخیص خود، حذف یا غیرفعال نماید.

  17. ۱۷. جهت فعال‌سازی امکان خرید در فروشگاه، باید اطلاعات احراز هویت خود را که شامل کد ملی، تصویر کارت ملی و تاریخ تولد است روی پنل مدیریتی بارگزاری کنید. در غیر این صورت دسکتو در قبال غیرفعال سازی روند خرید فروشگاه مسئولیتی نخواهد داشت.

  18. ۱۸. در صورت بروز مشکل از سمت فروشگاه و اعلام نارضایتی مشتری، اگر دسکتو امکان تماس با صاحب فروشگاه را نداشته باشد، دسکتو مسئولیتی در قبال مشکل ایجاد شده نخواهد داشت.

  19. ۱۹. حذف کپی‌رایت عنوان دسکتو از فوتر فروشگاه تنها با خرید لایسنس یا دارا بودن پلن جامع امکان پذیر است. در صورت حذف کپی‌رایت دسکتو با استفاده از دستکاری در کدها، دسکتو می‌تواند قرارداد سرویس‌دهی به فروشگاه را به صورت یک طرفه معلق کند.

  20. ۲۰. در صورت استفاده از بستر فروشگاه برای ارسال ایمیل انبوه علاوه بر مسدود سازی سایت خاطی کلیه خسارت‌های ایجاد شده به عهده ایشان خواهد بود و تا زمان پرداخت نشدن خسارت سایت بازگشایی نخواهد شد.

  21. ۲۱. با توجه به مانیتورینگ سامانه‌ی پیامک، ارسال متن با محتواي غير اخلاقی، توهين، شوخی، جوک، اعلام برنده شدن يا ارائه جايزه، سرکار گذاشتن از طريق پيامک (حتی دوستان و آشنايان)، اخاذی، ارسال پيامک از طرف بانک يا اپراتورها (همراه اول و ايرانسل)، و ارسال هرگونه پيامک که به نحوی فرستنده در آن مشخص نباشد ممنوع است و می‌تواند منجر به مسدودی دائمی سایت شما شود.

۲. شرایط لغو خدمات

  1. ۱. امکان لغو و عودت مبلغ نسخه‌های دسکتو تا ۷ روز وجود دارد. شروع ۷ روز ذکر شده، از زمان ثبت سفارش تا پایان روز هفتم است. شرط بازگشت وجه در دوره‌ی ۷ روزه، منوط به عدم فعالیت جدی فروشگاه است. منظور از فعالیت جدی فروشگاه، ثبت بیش از ۱۰ سفارش است.

  2. ۲. بعد از گذشت ۷ روز، امکان بازگشت وجه برای هیچ یک از بازه‌های زمانی نسخه‌های دسکتو به هیچ عنوان وجود نخواهد داشت.

۳. ارتقاء فروشگاه

  1. ۱. در صورت تمایل به ارتقاء فروشگاه از یک نسخه به نسخه‌ی بالاتر، ما به التفاوت مبلغ پرداخت شده از مبلغ قابل پرداخت جدید کسر می‌شود.

  2. ۲. توجه کنید که کسر مبلغ استفاده از نسخه، از ابتدای هر ماه محاسبه می‌شود.

۴. انقضاء اشتراک

  1. ۱. در صورت اتمام دوره‌ی خریداری شده و عدم تمدید آن، دسترسی به صفحه مدیریت محدود می‌شود اما فروشگاه بدون امکانات و بدون قابلیت خرید، فعال خواهد ماند.

  2. ۲. پس از گذشت ۷ روز و عدم تمدید، فروشگاه نیز به صورت مسدود شده نمایش داده می‌شود.

  3. ۳. در صورت عدم تمدید بعد از یک ماه، فروشگاه آرشیو خواهد شد.

۵. ثبت و تمدید دامنه

  1. ۱. با توجه به اینکه دسکتو ثبت و یا تمدید دامنه را به صورت واسط انجام می دهد. عدم پذیرش ثبت یا تمدید توسط ثبت کننده بین المللی یا آی آر به هر دلیلی، مسئولیتی را متوجه دسکتو نخواهد کرد.

۶. تغییر در قیمت

  1. ۱. دسکتو هر زمان مجاز می باشد به هر دلیلی اقدام به تغییر در قیمت خدمات خود نماید و تغییر قیمت در صورت حساب دوره های بعدی مشتری اعمال خواهد شد.

۷. اقدام قانونی علیه دسکتو

  1. ۱. کاربر متعهد می شود چناچه شکایتی علیه دسکتو در حال اجرا یا ارسال دارد، قبل از اقامه دعوی ابتدا به صورت کتبی و از طریق ارسال یک نامه با امضاء کاربر به همراه کپی کارت ملی از طریق پست سفارشی به دفتر مرکز دسکتو، جهت اطلاع دسکتو ارسال نماید و دسکتو حداکثر ۳۰ روز پس از دریافت نامه فرصت دارد تا تلاش کند مشکل کاربر را از طریق فنی یا غیر فنی حل نماید. قصور از جانب کاربر در مورد ارسال اطلاعیه به دسکتو به منزله نقض این توافقنامه بوده.

۸. مالکیت فکری و معنوی

  1. ۱. کلیه حقوق و منافع محصولات و خدمات مربوط به مالکیت معنوی دسکتو می باشد و مشمول قوانین مالکیت فکری داخلی و بین‌المللی می‌باشد. بنابراین حق پیگرد در هنگام مشاهده هرگونه استفاده از آن‌ها برای مقاصد تجاری و غیرتجاری، بدون دریافت اجازه کتبی، برای دسکتو محفوظ است. کاربر موافقت می کند که هیچ سود یا امتیازی در این مالکیت معنوی به وی منتقل نمی شود.

۹. فورس ماژور

  1. ۱. دسکتو در زمان پیش‌آمدن موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، اعتصاب، تحریم، قطعی اینترنت و ارتباطات داخلی و بین‌المللی، مسوولیتی در قبال انجام نشدن تعهدات خود ندارد.

  2. ۲. ثبت‌نام و استفاده از دسکتو منوط به پذیرش قوانین فوق است. استفاده از این سایت به معنی پذیرش این قوانین می باشد.